פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וחוסר טיפול בתקלה נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נפתחה ק.שירות ב03.08 על תקלה במכונת כביסה (bauknecht). הגיע טכנאי שטען שיחזור בעוד כמה ימים עם חלק לתיקון התקלה. כמובן שאף אחד לא הגיע עם החלק המיוחל ויצרנו קשר פעם נוספת עם המוקד. הפעם הגיע טכנאי אחר שאמר שזקוק לחלק חילוף אחר לחלוטין ממה שטען טכנאי א'.גם הפעם קיבלנו הבטחה שהטכנאי יחזור עם החלק. מאז עברו יותר מ3 שבועות. הטכנאי כמובן לא הגיע וגם לא החלק וגם לא עידכון לגבי סטטוס הקריאה. התקשרתי בפעם החמישית למוקד שירות והתבקשתי למסור פרטים מזהים. התחלתי להגיד את מספר הטלפון (זהו הפרט המזהה)ופתאום קיבלתי צעקות עצבניות מהנציגה על כך שאני צועקת עליה ושאשתוק כי המחשב שלה לא עולה. בכך השיחה נותקה. התקשרתי עוד פעם הפעם ענתה נציגה בשם בת שבע שהייתה אדיבה ואמרה כי החלק המיוחל אמור להיוג ב21.08.11 (יום בו התקיימה השיחה) וכי יצרו איתי קשר עוד באותו היום או מכסימום יום למחרת 22.08 על מנת לתאם הגעת טכנאי. כמובן שאף אחד לא יצר קשר. ב22.08 התקשרתי פעם נוספת והפעם נציגה בשם ימית ענתה כי החלקים אמורים להגיע ואין היא יודעת את התאריך המדויק.כאשר ביקשתי כי יתנו קדימות לפניה שלנו בגלל משך טיפול ארוך וכי הכביסה המלוכלכת כבר עולה עד התקרה הרגשתי כי אני מדברת לקו מת,השיחה נותקה ביוזמת הנציגה.
אני לא מבינה כמה זמן אנחנו אמורים להיות ללא מכונת כביסה??? ומה שהכי גרוע זה שאין תאריך יעד לטיפול התקלה וגם לא ערובה כי החלק שאנחנו ממתינים לו הוא אכן החלק שיפתור את התקלה.
כמובן שעליי לציין את השירות שהוא מתחת לכל ביקורת.
חוסר אונים וכביסה מלוכלכת של 4 שבועות סוג הנזק :
תיקון מיידי של התקלה או החזר של כספי השירות ששולמו פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, שרות לקוחות שם ותפקיד:
לצערי עקב איחור באספקת החלקים מהיצרן לא יכולנו להשלים את התיקון בזמן קצר. הנושא הובהר ללקוחה בכל הפעמים שיצרה עמנו קשר. תגובה:
היום שוחחתי עם הלקוחה ובישרתי לה על הגעת החלק המבוקש. תואם שרות לימים הקרובים לצורך סיום הטיפול במוצר, בתקווה שתוכל להמשיך ולהנות ממנו עוד שנים רבות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה