שרות לקוי של חברת שרות פלוס |
נושא התלונה: |
הימברג זיוה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
הכשרת הישוב 23 |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/8/11 בשעה 8:30 בבקר פניתי לשרות פלוס ודווחתי על תקלה במכונת הכביסה וביקשתי שרות,קיבלתי שרות ליום חמישי 18/8/11.
הטכנאי הגיע לביתי ,בדק את מכונת הכביסה וקבע כי יש צורך להחליף את הכרטיס של המכונה,אמר שידווח לחברה ויקבעו לי שרות לצורך תיקון התקלה.מאז, כל יום אני מתקשרת..
לקח שבוע נוסף לתאם לי ביקור של טכנאי משמע ביום 25/8/11 יצרו עמי קשר וקבעו לי מועד לתיקון התקלה לתאריך-30/8/11 משמע שאני ללא מכונת כביסה כשלושה שבועות.
תקלה זו אירעה במכונת הכביסה שלי מספר פעמים וכל פעם הטכנאי ביקש שאקנה אביזרים כגון: מלח מיוחד למכונה,החלפת גומיות,מגנט,הכל ביצעתי לפי הנחיותיו אך בסופו של דבר לדבריו יש צורך להחליף הכרטיס.
שרות פלוס מגדיר עצמו כשרות אמין,מקצועי ומהיר כאשר למעשה בפועל החברה לא עומדת באף אחת מאמירותיה.
היחס שקיבלתי בטלפון היה מזלזל ביותר ממש חוצפה
נאלצתי להוציא מכיסי מאות שקלים על שליחת הכביסה למכבסה (אנחנו משפחה של 6 נפשות) לא יתכן שישאירו אותי ללא פתרון לתקופה של 3 שבועות!! שרות גרוע ביותר וכפי שציינתי- חוצפה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי וכן התנצלות והבטחה לקבלת שרות טוב,מיידי, לא מזלזל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|