פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי של חברת שרות פלוס נושא התלונה:
הימברג זיוה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
הכשרת הישוב 23 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/8/11 בשעה 8:30 בבקר פניתי לשרות פלוס ודווחתי על תקלה במכונת הכביסה וביקשתי שרות,קיבלתי שרות ליום חמישי 18/8/11.
הטכנאי הגיע לביתי ,בדק את מכונת הכביסה וקבע כי יש צורך להחליף את הכרטיס של המכונה,אמר שידווח לחברה ויקבעו לי שרות לצורך תיקון התקלה.מאז, כל יום אני מתקשרת..
לקח שבוע נוסף לתאם לי ביקור של טכנאי משמע ביום 25/8/11 יצרו עמי קשר וקבעו לי מועד לתיקון התקלה לתאריך-30/8/11 משמע שאני ללא מכונת כביסה כשלושה שבועות.
תקלה זו אירעה במכונת הכביסה שלי מספר פעמים וכל פעם הטכנאי ביקש שאקנה אביזרים כגון: מלח מיוחד למכונה,החלפת גומיות,מגנט,הכל ביצעתי לפי הנחיותיו אך בסופו של דבר לדבריו יש צורך להחליף הכרטיס.
שרות פלוס מגדיר עצמו כשרות אמין,מקצועי ומהיר כאשר למעשה בפועל החברה לא עומדת באף אחת מאמירותיה.
היחס שקיבלתי בטלפון היה מזלזל ביותר ממש חוצפה
נאלצתי להוציא מכיסי מאות שקלים על שליחת הכביסה למכבסה (אנחנו משפחה של 6 נפשות) לא יתכן שישאירו אותי ללא פתרון לתקופה של 3 שבועות!! שרות גרוע ביותר וכפי שציינתי- חוצפה!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי וכן התנצלות והבטחה לקבלת שרות טוב,מיידי, לא מזלזל. פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, שרות לקוחות שם ותפקיד:
בבדיקה שערך טכנאי החברה ביום 18.8.11 נמצא כי יש להחליף טיימר ומנגנון דלת. לצערנו אחד החלקים היה חסר במלאי, ובימים אלו קיבלנו מהיצרן את החלק הדרוש. לאחר קבלתו תואם השרות ללקוחה ליום 30.8.11.

לגופה של תלונה זו ברצוני לציין כי נאמר ללקוחה שיש חוסר במלאי ואנו נתאם את השרות מיד עם קבלתו.
תגובה:
ביום 30.8.11 הגיע טכנאי ותיקן את התקלה. אנו מקווים שהלקוחה תוכל להשתמש במכשיר לשביעות רצונה עוד שנים רבות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה