פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לפנייתי מה22.08 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי מה22.08 לגבי ק.שירות שנפתחה ב3.08 הגיע כיום טכנאי ,שלישי במספר מאז הקריאה המקורית. טכנאי זה זיהה בעיה במנוע של המכונה. למה הבעיה לא זוהתה ע"י טכנאי מס 1 או 2?? מדוע הייתי צריכה לחכות 4 שבועות להגעת חלקים שהם לא רלוונטיים לתקלה?? כיצד עליי לדעת כי הפעם הטכנאי צדק ואכן יש צורך להחליף מנוע? אני חושבת שההתנהלות של החברה היא חסרת מקצועיות ואינה יעילה.מצטערת על כל שניה שבו עשינו ביטוח.
מבקשת ביטול של השירות והחזר מלא של דמי הביטוח. פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, שרות לקוחות שם ותפקיד:
לאחר קבלת תלונה של הלקוחה, נשלח מנהל טכני של החברה לבדיקה של המוצר. המוצר נבדק בכללותו בשבוע שעבר ולאחר החלפת החלק הדרוש המוצר עבד כשורה. תגובה:
בשיחת ביקורת שערכנו היום בבוקר עם הלקוחה נמצא שהמוצר תקין. אנו מאחלים לה המשך שימוש נעים במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה