פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוכלות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלוםרב
בשיחה הראשונית נענתי תוך חצי דקה באשר לתיקון מדיח וכשהדברר לחברה שאין לי ביטוח שיכנעה אותי לבטח .ואכן הטכנאי הגיע כמתוכנן אך כאן המע היסורים התחיל "הטכנאי פירק את המדיח וקבע שאת החלק אין לו .טלפנטי לחברה אך זמן ההמתנה של 20 דקות וזה לאחר סינון .בדיעבד הם מזהים לקוחות לפי מספר טלפון .אם מתחשק עונים אם לא תמתין ותתעצבן .
החלק החסר הובטח שיגיע בערך שבוע אך לצערי מוסגי הזמן שלהם לא של כדור הארץ כל ניסיון להסיגם לא צלחו לכן התקשרתי בשיחה עם מספר חסוי ונענתי תון 10 דקות השג .ביקשתי לבטל את הביטוח שכן זה נעשה בטלפון וזכותי לבטל תון 14 יום שזה לא בוצע כמובן . המצב עכת חיוב של900 שקל ביטוח שלא אקבל וטביעה אזרחית בהדפסה ומדיח מפורק חוצפנים
כל האופציות סוג הנזק :
ביטול הביטח שלא קיבלתי פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
רצ"ב תגובתנו לתלונת הלקוח:

הלקוח יצר קשר לראשונה ביום 04/09/11, בתלונה על כך שהמדיח מרעיש והאבקה לא יוצאת מהתא. שובץ לשירות ל 6/09/11. במעמד ביקור הטכנאי נמצא שיש צורך בהחלפת כרטיס תחתון שלא היה במלאי והחלק הוזמן בהתאם. החלק הגיע למלאי החברה לפני 3 שנים והמתין לשיבוץ מול הלקוח. בשיחה שביצענו היום מול הלקוח הוא מבקש שנחליף לו בין היתר חלקים שאינם מכוסים באחריות, וזאת ללא תמורה.

לגבי נושא סינון השיחות, מוקד השרות מקבל מאות שיחות ביום, ולא יכול לסנן טלפונים כפי שמציין הלקוח. מוקד השרות עונה כיום, גם לפני החג, תוך פרק זמן קצר בהרבה מזה שציין הלקוח.
תגובה:
במידה והלקוח מעוניין בקבלת שרות בהתאם, הוא מוזמן ליצור עמנו קשר ולא להתנות את המשךך הטיפול בו בקבלת חלקים שאינם מכוסים במסגרת השרות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה