מורן, שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
רצ"ב תגובתנו לתלונת הלקוח:
הלקוח יצר קשר לראשונה ביום 04/09/11, בתלונה על כך שהמדיח מרעיש והאבקה לא יוצאת מהתא. שובץ לשירות ל 6/09/11. במעמד ביקור הטכנאי נמצא שיש צורך בהחלפת כרטיס תחתון שלא היה במלאי והחלק הוזמן בהתאם. החלק הגיע למלאי החברה לפני 3 שנים והמתין לשיבוץ מול הלקוח. בשיחה שביצענו היום מול הלקוח הוא מבקש שנחליף לו בין היתר חלקים שאינם מכוסים באחריות, וזאת ללא תמורה.
לגבי נושא סינון השיחות, מוקד השרות מקבל מאות שיחות ביום, ולא יכול לסנן טלפונים כפי שמציין הלקוח. מוקד השרות עונה כיום, גם לפני החג, תוך פרק זמן קצר בהרבה מזה שציין הלקוח.
|
תגובה: |
במידה והלקוח מעוניין בקבלת שרות בהתאם, הוא מוזמן ליצור עמנו קשר ולא להתנות את המשךך הטיפול בו בקבלת חלקים שאינם מכוסים במסגרת השרות. |
פתרון: |
|
|