פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב מוגזם ולא מוצדק בהגעת טכנאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בשעה טובה תנור אפיה חדש, כמו תמיד יש להזמין טכנאי לפתיחת המוצר. התקשרתי ל"שירות פלוס" ונאמר לי לחכות להגעת החבילה לביתי, כי הם צריכים פרטים שמופיעים על החבילה. אמרתי להם באותה שיחה שנושא הזמן קריטי לי והבטיחו לי שבכל מקרה טכנאי מגיע תוך יום או יומיים (חזרו על משפט זה 3 פעמים).
למחרת הגיע התנור, חיש קל התקשרתי ל"שירות פלוס" שנית ואז נאמר לי שהטכנאי יוכל להגיע רק ביום שני הבא דהיינו 4 ימי עבודה מהיום. כמו כן, לא נלקח ממני שום פרט שרשום על החבילה. חשוב לציין - אני גר בשומרון ממזרח לקו הירוק.
התלונה שלי היא כפולה:
1. למה הבטיחו יום יומיים ובסוף זה יותר מחצי שבוע?
2. למה לא ניתן להזמין טכנאי לפני בא החבילה אם בין כה וכה לא צריכים שום פרט מהחבילה? אולי כך הטכנאי והחבילה היו מגיעים באותו יום?
הגעת טכנאי לחיבור ראשוני באופן מיידי (היום) פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
ברצוננו לציין מספר עובדות: הלקוח יצר קשר להתקנה ב 18/09 ושובץ ל 20/09 (מדובר ב-2 ימי עבודה ולא 4 כפי שציין). לאחר מכן יצר קשר וביקש לדחות את השירות ליום שישי 22/09. חשוב לציין כי מקום מגוריו רחוק ואינו מאפשר הגעה מידי יום.
תגובה:
מבחינת המקרה נמצא כי מוקד השרות טיפל במקרה בצורה נאותה ובהתאם לאמנת השרות של חברתנו. אנו מאחלים ללקוח המשך שימוש מהנה במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה