פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מקבל שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' הכשרת היישוב 23 ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2011 התקשרתי לחברת "שרות פלוס" ודיווחתי על תקלה במדיח (באוקנכט) עדיין באחריות.
תואם תור לטכנאי לשבוע לאחר מכן, ביקשתי שייתקשר לפחות חצי שעה לפני שהוא מגיע. התקשר כמה דקות לפני, אבל הספקתי להגיע הבייתה.
היגיעו שניים, הטכנאי ועוד מי שהוצג לי כמנהל. בדקו את המדיח כשתי דקות, קבעו שהכרטיס פגום ויש להחליפו. עכשיו החלו להסביר לי שהמדיח מצופה באבנית שפוגעת בגוף החימום ועוד צרות שיש לי בכל הבית כולל מכונת הכביסה דוד החימום וכו. בקיצור, הבנתי שהמנהל כביכול הוא סוכן מכירות שמגיע כנראה בפעם הראשונה יחד עם הטכנאי.
כדי לצאת ידי חובה אמרתי שקודם יתקנו את המדיח ואחרי שהוא יעבוד אני אחשוב ואחליט.
הטכנאי הסביר שאין לו כרטיס להחלפה הוא ידווח ויתאמו איתי אחרי שישיגו כרטיס.
חלף שבוע, התקשרו אלי לתאום תאריך הגעה חדש, לעוד כמה ימים. שוב התקשר הטכנאי כמה דקות לפני שהיגיע ולא חצי שעה לפני כמו שסוכם. הגעתי הביתה ואז הוא החל לחפש את הכרטיס במכונית, כמעט חצי שעה חיפש ולא מצא. אז נסענו איש לדרכו.
למחרת התקשרתי שוב, אמרו שיחזרו אלי. חזרו, תואם תאריך חדש, במועד החדש הוא הגיע, אבל כרגיל התקשר כמה דקות לפני ולא חצי שעה קודם. החליף את הכרטיס והמדיח לא מדיח, התקשר לעזרת המומחים ואין מושיע. אמר שהבעיה במפלג, אין לא כמובן מפלג כשיגיע יחזרו אלי.
למחרת התקשרתי שוב, אמרו שכשיגיע החלק ייתקשרו אלי, אחרי כמה ימים התקשרו ותואם תאריך חדש. ה-20 לספטמבר 2011 עוד מעט חודשיים מתחילת הסאגה. אתמול הוא היגיע, טכנאי אחר, לא זה הקודם בדק ואמר שצריך כרטיס חדש, אין לו, כשיגיע החלק ייתקשרו אלי.
היום ה-21 לספטמבר התקשרתי אליהם, כן אני כבר כועס, ארבע פעמים הייתי צריך לעזוב את העבודה, לבזבז זמן לריק. בשבוע הבא ראש השנה, חג עם הרבה שטיפת כלים. ביקשתי הפעם לדבר עם המנהל שכמובן יחזור אלי בקרוב. יש בכלל טעם לצעוק על המרכזנית? המוקדנית? היא רק עונה לטלפונים.
מי בכלל מנהל עסק מוזר שכזה? איך הם מרוויחים כסף? אולי ממכירת מסננים וחומרים כימיים שספק אם הם נדרשים בכלל?
תיקון מיידי של המדיח פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
במענה לתלונת הלקוחה, אכן הגיעו 3 פעמים טכנאים לתיקון המוצר. בפעם הראשונה נמצא כי יש להחליף חלק שלא היה במלאי של הטכנאי, בפעם השנייה טכנאי החברה דיווח שהחלק שנמסר לו לתיקון המוצר לא נמצא ברכבו, ובפעם השלישית תוקן המוצר ביום 26.9.11. תגובה:
אנו מצרים על ההתעכבות בתיקון המוצר שנבע בין היתר עקב שגיאה באספקת החלק לטכנאי, ומאחלים ללקוחה חג שמח ושימוש נעים במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה