פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משהו פה מריח לא טוב... נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מדיח של ווירפול מזה ככמעט חמש שנים. הוא התקלקל ועובד חלקית , היום הגיע אלי טכנאי משרות פלוס, היה אלים, דיבר בצורה מבישה, הרגשתי שהוא רק מנסה לעשות עלי "קופה" ולא באמת מנסה לעזור לי, הוא אמר שהלך המנוע. אמרתי לו שאני רוצה לדבר עם טכנאי שלי שאני סומכת עליו, שבד"כ מתקן לי את המדיח והוא הפנה אותי אליהם, הוא התעצבן שאני "חולקת" עליו איים שילך, ובסופו של דבר הלך מביתי (ברור שהוא התעצבן כי יש לו מה להסתיר).
אחרי 35 דקות של המתנה (ממש 2011) ענתה לי רותי, שהייתה אדיבה ונחמדה, הבטיחה לי שיפצו אותי על עוגמת הנפש, והציעה לי ביטוח במחיר מיוחד, אשלם רק 600 שקל על המנוע, ואוסיף עוד 1393 שקל ואז אקבל שירות ל-5 שנים, לא אצטרך להוציא שקר להגדרתה ואקבל שירות של VIP טכנאי עוד באותו יום או גג 48 שעות, לא אצטרך לשלם על ביקורים או חלפים. שוכנעי ושילמתי. היא הבטיחה שתחזור אלי היום לתאם לי למחרת את הגעת המנוע...וזה לא קרה.
קראתי קצת על החברה וראיתי שזה לא הפעם הראשונה...
אני מבקשת לבדוק האם מה שרותי אמרה לי אכן נכון? אם לא אני רוצה לבטל את העיסקה מיידית, ואני פשוט אקנה מדיח חדש, לא מעוניינת לעשות עסקים עם מי שמשקר וללא תודעת שירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
בביקור שביצענו בבית הלקוחה נמצא כי יש להחליף מנוע למדיח שברשותה, שהיה חסר במלאי. לגבי התלונה על התנהגות בלתי הולמת של הטכנאי, בבירור מולו טען הטכנאי כי התנהגותו לא הייתה כפי שמתואר בגוף התלונה. מדובר בטכנאי אדיב שעובד בחברה כ-16 שנה ולא נמצאו תלונות דומות עליו בעבר. תגובה:
עם קבלת המנוע למלאי, שוחחנו עם הלקוחה שביקשה בינתיים שלא נגיע ולבטל מולה את עסקת האחריות המורחבת. העסקה תבוטל בהתאם לבקשתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה