פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וגרוע, סחבת עוגמת נפש, גזל ויחס משפיל מאד נושא התלונה:
נגר שמחה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד
מכונת כביסה שרכשתי ממחסני חשמל עדיין באחריות של השנה, נקרעה גומיה של הדלת, מגיע נציג מיום ההזמנה רק שלושה ימים אחרי וקובע שצריך להחליף גומיה, והודיע שהתקשרו מהחברה שישלחו לי, כמובן אף לא התקשר לאחר שבוע אני איתקשרתי, ורק אחרי שלושה ימים הגיע נציג אחרי המתנה של 4 שעות ריקות וים של טלפונים לחברה, נציגות עונות בצורה מאד שיטחית ולא ענינית, בסוף של דבר מגיע ומבקש סכום של 300 שח' בעבור הגומיה, כמובן שנוצר ויכוח כי המכונה באחריות והוא בשלא לא מוכן להחליף תתקשרי לחברה, כמובן שאין מענה לאחר השעה 4 אח"צ, ושוב למחרת מבקשת לשוחח עם מנכ"ל החברה אילן לוין, זוהי משימה בלתי אפשרית לדעתי הוא קיים רק בשם, עד היום הזה לא מועיל בטובו לשוחח איתי ולהסביר את העניין, כעת אני בלי מכונה עם 3 תינוקות, בלי גומיה , כי נציג שלהם טען שהגומיה נקרעה באשמת הלקוחה. (תמוהה בעיני שאני אגש לגומיה במכונת הכביסה ואקרע אותה?) כל בר דעת ישב ויצחק, אני עקרת בית מזה 35 שנה מנהלת בית בכל חיי לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע ולא רציני, היתה מכונה בטיפול אמפה 5 שנים אחריות ונציג מטעמם החליף לי לפחות 3 גומיות בלי שום תשלום או דרישה. עד נכון לעכשיו לא קיבלתי תשובה מהחברה או מכל אחד אחר, ואני מגישה תביעה משפטית ובטוחה שהחברה תישא בכל ההוצאות. רק רציתי להגיד לכל הציבור נשים גברים , שאתם הולכים לקנות מוצר חשמלי ראשית לשאול, מי החברה המבטחת ואם יאמרו לכם שירות פלוס תברחו כמו מאש, ולא משנה שהמוצר זול בהשוואה לאחר, כי עם שירות פלוס אתם תעברו 7 מדורי גיהנום ולא תקבלו שירות.

המאוכזבת נגר שמחה - אשקלון
תשלומים בעבור מכבסות מזה שבועיים סוג הנזק :
שיבואו להחליף גומיה ללא תשלום מיצדי, המכונה עדיין באחריות עד ינואר 2012. פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
טכנאי שהגיע ללקוחה בדק ומצא כי אטם הדלת נקרע כתוצאה מנזק שנגרם מבגד שנתפס. האחריות אינה כוללת נזק מסוג זה ועל כן מחלקת השרות ביקשה תשלום עבור החלק. פניות של הלקוחה למחלקת השרות או למנכ"ל החברה נענו במהירות תוך מתן הסברים ללקוחה לגבי האחריות ותפקידה של החברה כנציגת היבואן של המכשיר. לגבי טענת הלקוחה שאנו לא עובדים אחרי 16:00, מוקד השרות פעיל בשעות 08:00 עד 16:30, והמוקד עונה לכל השיחות שמתקבלות בשעות הנ"ל.. תגובה:
לאחר התייעצות עם החברה היבואנית ובאישור היצרן, הוחלף החלק ללא חיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה