שירות לקוי וגרוע, סחבת עוגמת נפש, גזל ויחס משפיל מאד |
נושא התלונה: |
נגר שמחה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 11 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
מכונת כביסה שרכשתי ממחסני חשמל עדיין באחריות של השנה, נקרעה גומיה של הדלת, מגיע נציג מיום ההזמנה רק שלושה ימים אחרי וקובע שצריך להחליף גומיה, והודיע שהתקשרו מהחברה שישלחו לי, כמובן אף לא התקשר לאחר שבוע אני איתקשרתי, ורק אחרי שלושה ימים הגיע נציג אחרי המתנה של 4 שעות ריקות וים של טלפונים לחברה, נציגות עונות בצורה מאד שיטחית ולא ענינית, בסוף של דבר מגיע ומבקש סכום של 300 שח' בעבור הגומיה, כמובן שנוצר ויכוח כי המכונה באחריות והוא בשלא לא מוכן להחליף תתקשרי לחברה, כמובן שאין מענה לאחר השעה 4 אח"צ, ושוב למחרת מבקשת לשוחח עם מנכ"ל החברה אילן לוין, זוהי משימה בלתי אפשרית לדעתי הוא קיים רק בשם, עד היום הזה לא מועיל בטובו לשוחח איתי ולהסביר את העניין, כעת אני בלי מכונה עם 3 תינוקות, בלי גומיה , כי נציג שלהם טען שהגומיה נקרעה באשמת הלקוחה. (תמוהה בעיני שאני אגש לגומיה במכונת הכביסה ואקרע אותה?) כל בר דעת ישב ויצחק, אני עקרת בית מזה 35 שנה מנהלת בית בכל חיי לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע ולא רציני, היתה מכונה בטיפול אמפה 5 שנים אחריות ונציג מטעמם החליף לי לפחות 3 גומיות בלי שום תשלום או דרישה. עד נכון לעכשיו לא קיבלתי תשובה מהחברה או מכל אחד אחר, ואני מגישה תביעה משפטית ובטוחה שהחברה תישא בכל ההוצאות. רק רציתי להגיד לכל הציבור נשים גברים , שאתם הולכים לקנות מוצר חשמלי ראשית לשאול, מי החברה המבטחת ואם יאמרו לכם שירות פלוס תברחו כמו מאש, ולא משנה שהמוצר זול בהשוואה לאחר, כי עם שירות פלוס אתם תעברו 7 מדורי גיהנום ולא תקבלו שירות.
המאוכזבת נגר שמחה - אשקלון
|
תשלומים בעבור מכבסות מזה שבועיים |
סוג הנזק : |
שיבואו להחליף גומיה ללא תשלום מיצדי, המכונה עדיין באחריות עד ינואר 2012. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|