פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה לטפל במכשיר מיניבר משרדי הנמצא בהסכם שירות נושא התלונה:
רז אודי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏24 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הכשרת היישוב 23 ראשלצ כתובת:
תיאור הבעיה:
עקב קלקול במכשיר מיניבר בחברתנו הוזמן טכנאי שירות של חברת "שירות פלוס".
הטכנאי מצא שהמכשיר מקולקל והמליץ לבצע הסכם שירות שנתי בעלות של 580 ש"ח וציין בכתב ע"ג הצעת המחיר כי "האחריות סופגת כבר את הביקור+החלקים+מקבלים מתנה פילטר.(מצוטט)
הסכום שולם והטכנאי לקח את המכשיר למעבדה. כעבור יומיים קיבלנו הודעה כי המכשיר תוקן ויש נזקי אבנית שאינם מכוסים בהסכם וכי עלינו לשלם תוספת בסך 200 ש"ח.
לציין כי הנ"ל לא נאמר קודם לכן וטרם תחילת תיקון המכשיר שכן - לא הייתי משקיע 580 ש"ח ועוד 200 ש"ח שהם שווי מכשיר חדש לחלוטין..
כעת המכשיר התקלקל שוב - החברה נעלה אותי ולא מוכנה לתת שירות(למרות ששילמתי עבור שנה אחריות) זאת עד שנשלם את סכום נזק האבנית
עוגמת נפש סוג הנזק :
הוטעיתי - החברה צריכה להגיע ולתקן את המכשיר שנמצא באחריות שלהם למשך שנה פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח פנה אלינו לתיקון מכשיר בן כ-שנתיים שלוש. לפני כ-3 חודשים. במסגרת קבלת קריאת השרות הוצע ללקוח להרחיב את האחריות למוצר לאחר התיקון עצמו. הלקוח אישר תיקון בכתב (הצעת מחיר חתומה) של המכשיר (הצטברות אבנית במיכל) ולאחר החזרתו למשרדי החברה סירב לשלם על התיקון. בשיחה עם אודי, אחד המנהלים בחברה, נמסר לו כי עקב החוב הלקוח יחסם ולא נוכל לספק לו שרות. אודי טען שאין בהסכם שלנו התייחסות כלשהי לנושא הזה ועל כן
הפניתי אותו לסעיף 3 שמודיע חד משמעית שההצעה כפופה לכתב האחריות ושבכתב האחריות מופיע שאין אחריות לנזקי אבנית ואף פקססתי לו את כתב האחריות בפעם השנייה. לפני כשבועיים פנה הלקוח למוקד השרות שוב. נשלח טכנאי תוך מתן התרעה שהחוב ישולם. נוצר קשר עם אודי שוב, הודעתי לו שבמידה ורוצה שהטכנאי יגיע עליו לשלם מראש עבור השירות – אודי סירב שוב לשלם את חוב חברתנו לשרות פלוס.
גם שיחה ממזכירת החברה לא עזרה והלקוח בשלו.
תגובה:
במידה וישולם לנו החוב האמור, יקבל הלקוח שרות בהתאם ובכפוף לתנאי האחריות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה