פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ודאות..מתי יגיע החלק. נושא התלונה:
בן שימול יהורם שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
ראשון לציון מערב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לנו מכונת כביסה ווירפול..לפני שלוש שנים ..ביום ההרכבה אשתי עשתה ביטוח לחמש שנים שעלה יותר מהמכונה עצמה..(1600 ש"ח).. היה אצלנו טכנאי לפני חודש ואמר שהלך המנוע של הסחיטה.. ומאז אנו בטלפונים שעדיין לא הגיע החלק..ויצרו איתנו קשר.. והמכולה בנמל..(מסננים אותך בטלפון אחרי המתנה של עשר דקות+ )..ועוד החוצפה של הפקידות שתוקפות אותך כאילו אתה האשם.. ואין למי לפנות באמת....מה עושים ???
עוגמת נפש סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
מדובר במקרה של חוסר בחלקים שהתעכב במשלוח שקיבלנו בימים האחרונים מהיצרן. מיד עם קבלת הסחורה, תואם הלקוח לשיבוץ בהתאם.

חשוב לציין שוב שאנו עוסקים במתן שרות למוצרי חשמל ואספקת החלקים אינה באחריותינו. מצידנו פעלנו במהירות האפשרית לסיים את התקלה לשביעות רצונו של הלקוח.
תגובה:
מקווים שלאחר תיאום השרות ללקוח הוא ימשיך להינות מהמוצר עוד שנים רבות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה