פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, מזלזל וסחבת נוראית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הכשרת היישוב, ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 27/10/11 התקשרתי ל"שירות פלוס" כדי לדווח על תקלה במכונת הכביסה שלי מדגם באוקנכט ולהזמין טכנאי. המכונה בת כ- 3.5 שנים ומובטח לי שירות מלא ל- 8 שנים.

הוזמן טכנאי ליום ראשון 30/10/11 בין השעות 12:00-16:00

ביום ראשון קיבלתי טלפון מהחברה שהטכנאי עשה תאונת דרכים והוא בדרך לבית החולים ולכן התור מבוטל. ביקשתי לקבל טכנאי אחר באותו היום, אך נאמר לי שאין. ביקשתי לתאם טכנאי למחרת היום, אך נאמר לי שיהיה טכנאי רק ביום רביעי. לא עזרו המחאות שלי ותואם לי טכנאי ליום רביעי 02/11/11 בין השעות 12:00-16:00.

ביום רביעי 02/11/11 הגיע טכנאי שלא הבין את מהות התקלה. היה בביתי למעלה משעה, התקשר לכל מי שרק היה יכול שיסבירו לו מה לעשות וממש נתן הרגשה של אדם לא מקצועי ולא מנוסה. לבסוף החליט שזה ה"כרטיס האלקטרוני" ואותו צריך להחליף. אמרתי: בסדר, תשים חדש. כמובן שאין לו. מתי יהיה? שאלתי. "יצרו איתך קשר בשבוע הבא אמר הטכנאי ונעלם.

מאז (יום רביעי 02/11/11) מעולם לא קיבלתי שיחת טלפון או עדכון מהחברה לגבי החלק החסר. אני מתקשרת אליהם יום יום ומקבלת את אותה התשובה: "החלקים הגיעו מחו"ל", "עכשיו זה בפריקה", "עכשיו זה במחסן", "עכשיו זה בחלוקה", "היום זה הגיע" וכו'... אני מתקשרת ביום ראשון בתחילת השבוע וביום חמישי בסוף השבוע ומקבלת את אותה התשובה.

עד כה, אני כמעט 3 שבועות!!! ללא מכונת כביסה, ללא מענה מהחברה, ללא פיצוי על עוגמת נפש.... וללא ידיעה מתי יהיה הסוף. והכי חשוב – החברה מבטיחה לחזור אלי ולא חוזרת, אני מתקשרת אליהם שוב ושוב.
למותר לציין, שבימים הראשונים עדיין יכולתי לבקש טובות ממשפחה וחברים ולעשות אצלם כביסה, אך אחרי תקופה כה ארוכה כבר התחלתי למסור למכבסה ושילמתי מאות שקלים על הכביסה.
משפחה של 5 נפשות, להיות מושבתים 3 שבועות ללא מכונת כביסה זה כבר הרבה מעבר לעוגמת נפש - זה התמוטטות עצבים!!!!
כספי - מתן כביסה למכבסה סוג הנזק :
שליחה מיידית של טכנאי עם החלק החסר ואו שליחה מיידית של מכונה חלופית! פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
לגבי נושא הטכנאי שביקר אצל הלקוחה, המוצר נבדק על ידו ונמצאה תקלה חריגה. טכנאי החברה התייעץ עם מנהלה הטכני של חברתנו במטרה לאתר את התקלה בצורה סופית ועל כן נערכה שיחה ביניהם. אין מדובר בחוסר מקצועיות אלא ברצון אמיתי של טכנאי החברה שלא "לחפף" את התיקון ולהביא לסיומה של התקלה.

לגבי נושא החלק שלא היה במלאי, ברצוני לציין כי חברתנו הינה ספקית שרות למוצרי חשמל בלבד. איננו אחראים לספק חלקים ועל כן אנו מצידנו סיפקנו את השרות בצורה המהירה ביותר. מאחר והיה עיכוב בקבלת החלקים מהיצרן, התעכב התיקון בהתאם.
תגובה:
בשבוע שעבר היינו אצל הלקוחה וסיימנו את התיקון לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה