|
|
|
|
|
|
אי קבלת שרות הולם מחב' בעלת שם מבטיח... |
נושא התלונה: |
כהן מיכאל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 04 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי שרות לתיקון מכונת כביסה ביום א4.12.11 בשעה 10:30 הסברתי שזה דחוף ואז לתדהמתי ניקבע שהטכנאי יגיע ביום ה בין 10-16ובכן לא הלכתי לעבודה ישבתי בציפיה דרוכה להגעת הטכנאי ואכן הוא בא ליפני 12:00.. ניכנס תוך כדי כך שוחח בסלולרי לאחר שהסתיימה השיחה הביט במכונה פתח מיכסה ואמר הציר נישבר כמו כן צריך להחליף אטמים.צריך לקחת את התוף למעבדה,שלם לי 258 שח צלצל שבוע הבא ותברר במישרד מתי יסתיים התיקון .. הסתכלתי על חולצתו "שרות פלוס" היתה הכתובת מתחת היה כתוב"שרות 10" שילמתי כשתחושת בחילה מציפה אותי .. לא היה לו עודף לכן החזיר לי 50 שח עודף במקום 42 שח זכיתי מן ה ה פ ק ר.. לסיקום אומר: לא שיערתי שעלי להמתין כ"כ לואו של טכנאי ואז כשיגיע אשאר כך ללא מושג עד מתי אשלח כבסים למכבסה חיצונית.. אגב בדיאבד התברר נשלא הציר נישבר אלא בורג שמחזיק את התף.
|
ביזבוז זמן,עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שנו שם החברה ל"שרות מינוס" |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן, שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
מתן השרות ניתן באיחור עקב לחץ שנוצר במוקד השרות של החברה בעקבות פעילויות נוספות שנערכות בחברה. חשוב לציין כי הטיפול בלקוח הושלם לשביעות רצונו, גם עם באיחור קל. |
תגובה: |
אנו מקווים כי נוכל לשרת את הלקוח נאמנה עוד שנים רבות. |
פתרון: |
|
|
|