פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע מזלזל ושאינו עומד בתנאי ההסכם נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכ' מנהל שרות חברת שרות פלוס 13/12/11




הנדון: תלונה חריפה על איכות השרות בחברתכם


ביום ב' 05/12/11 יצרנו קשר עמכם לגבי תקלה במכונת הכביסה מסוג ווירפול
למרות שהביטוח הינו ביטוח וי.אי פי (48 שעות לקבלת שרות) כפי שנכתב בתעודת האחזקה הגיע טכנאי רק ביום ה' למרות שנאמר בשיחת הטלפון שיש לנו בת חיילת שמגיעה לאחר 3 שבועות.
הטכנאי לקח חלק לתיקון ונאמר כי רק ביום ה' הקרוב 15/12/11 יגיעו להסדיר את המכונה.
למותר לציין כי תקלה כזו קרתה בעבר ונראה כפגם בייצור המכונה או בתכנונה.
שבועיים להשאיר משפחה ללא מכונת כביסה זה זמן לא סביר. התייחסות העונות לטלפון כולל בקשתי לחזרה אלי בטלפון ע"י האחראי גובל בשערורייה.
שרות כמו שלכם הינו ברמת חוצפה וזלזול בלקוח.
במידה ולא אזכה להתייחסות רצינית מכם אני מתכוון לפנות לערכאות


גל מוזר
מס' טל' נייד:0509805096
טל' בית: 089405096
כספי סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח פנה אלינו ביום 5.12, ותואם שרות ליום 8.12 (יום חמישי). לאחר בדיקת הטכנאי נמצא כי יש להביא את התוך לתיקון במעבדת החברה. תיקון מסוג זה לוקח בדרך כלל מספר ימים, ורק מיום ראשון ה- 11.12 התחיל הטיפול במוצר היות וביום שישי מעבדת החברה אינה פעילה. המוצר יוחזר מחר, לאחר שסודר התוף והיה צורך לבצע תיקון יסודי יותר מן הרגיל. תגובה:
טיפול במקרה דומה לוקח בין 5-8 ימים. הלקוח אומנם המתין מעט מעבר למצופה אך בסך הכל הכוונה שלנו הינה לספק את התיקון הטוב ביותר בפרק הזמן הקצר ביותר. לצערנו עקב ריבוי התקלות בתוף היה צורך להאריך את התיקון, ומכך השיבוץ ללקוח התעכב. מקווים שלהבא השרות יהיה מהיר יותר ולשביעות רצונו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה