פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע,מריחת זמן,גרימת נזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים וחצי התקלקלה מכונת כביסה שלנו אשר בשרות ואחריות על-ידי שרות-פלוס.
במשך מספר שבועות נאלצנו להסתדר בלי מכונת כביסה - עקב קביעה חוזרת של ביקור טכנאי שהגיע ולא פתר את הבעיה. כ-4-5 ביקורים חוזרים עד שהבעיה נפתרה, וזאת לאחר טלפונים רבים ולחץ כבד שהפעלנו על שירות הלקוחות שלהם.
יש לציין שבמהלך התיקון נגרם נזק למכונת הכביסה, שעכשיו מרעישה.

לאחר חודשיים וחצי - התקלה חזרה. שוב - ביקשנו שכבר יגיע מראש טכנאי בכיר, מכיוון שחווינו כבר את הקושי בלהביא לפתרון את הבעיה הקודמת.
הגיע טכנאי אתמול (היה אמור להגיע ב-10:00, הגיע ב-14:30)- כמובן לא בכיר, וכמובן שלא הצליח לפתור את הבעיה.
היום - למרות שבשרות הלקוחות כבר היה ברור שהבעיה לא נפתרה - מרחו אותנו במשך כל היום למרות שהתקשרנו שוב ושוב, והבטיחו שיחזרו אלינו, וכמובן לא חזרו. התקשרנו שוב לקראת סוף היום - והתשובה כבר היתה - אנחנו עוד חצי שעה סוגרים, כבר אין מה לעשות היום, יחזרו אליך מחר...

לא יודע אם לצחוק או לבכות, אבל ברור לי שמוצר שהאחריות שלו ניתנת על-ידי חברת שרות-פלוס, לא ירכש על ידי לעולם!
נזק למכונת הכביסה, בזבוז זמן בהמתנה לביקורים הרבים של הטכנאי, עלות שליחת כביסה לניקוי סוג הנזק :
תיקון סופי למכונה ואחריות מורחבת לבעיה זו (ללא דרישה לתשלום לטכנאי בעתיד עבור אותה בעיה), או החלפת המכונה במכונה חדשה. פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
מדובר במוצר משנת 2006, שטופל על ידינו מספר פעמים לאורך השנים. בחודש אוקטובר 2011 הגענו מספר פעמים לתיקון מאחר ולא נמצאה התקלה למרות שהוחלפו חלקים במכשיר. לאחר הביקור של מנהלה הטכני של החברה נמצאה התקלה וסודרה לשביעות רצונו של הלקוח. באמצע חודש דצמבר, התקשר הלקוח וטען שהתקלה חזרה על עצמה. המכשיר הובא למעבדת החברה ולאחר הרצה של המכשיר במעבדתינו, המכשיר הועבר ללקוח שוב בסופשבוע שעבר שהוא תקין.

לגבי נושא התלונה של הלקוח, מוקד השרות הגיב לכל פניותיו ושלח אליו טכנאים בכל זמן שפנה. במקביל, הלקוח טופל ע"י מנהלה הטכני של החברה באופן אישי.
תגובה:
אנו מקווים כי המכשיר יעבוד לשביעות רצונו של הלקוח עוד שנים רבות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה