פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
1. תקלות חוזרות לאחר ביצוע תיקון למכונת הכביסה:
פעמיים החלפת מנוע
פעמיים החלפת גומי (בתשלום נוסף!)
2. יחס מזלזל מנציגת השירות בטלפון
3. זמן בין זימון ביקור לביקור - שבוע (למשפחה בלי מכונת כביסה בחורף...)
4. טווח זמן לביקור טכנאי שנותנים מראש - 4 שעות, באף ביקור הטכנאי לא הגיע בטווח.
4. ולסיום השיא: לאחר שהתקשרתי לשאול איפה הטכנאי (חצי שעה אחרי שהיה אמור להגיע), אמרו שהוא היה אצלי וכבר לא באזור אז הוא לא יגיע!
בכל ביקור - מדובר בים עבודה שלי!

כל הרשומים ברשימה סוג הנזק :
תיקון המכונה כראוי! ולדעתי גם מגיע פיצוי כספי! פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
תיאור השתלשלות המקרים במקרה המדובר הייתה כדלקמן:

ב – 29/12/11 הלקוחה התלוננה על רעשים חזקים במכונה ובביקור טכנאי קבע החלפת מנוע + אטם דלת. נפתח המשך טיפול והגענו להחלפת החלקים ב 03/01/12.
ב – 15/01/12 הלקוחה שוב התלוננה שהמכונה נעצרת באמצע פעולה. בביקור טכנאי הוחלף מנוע שנמצא תקול בשנית בפרק זמן קצר.
ב – 20/01/12 הלקוחה דיווחה שוב שהמכונה מרעישה. בביקור טכנאי לקוחה התבקשה לנקות את הפילטר.
ב – 21/1/11 הלקוחה דיווחה שמים לא נכנסים לתוף ושהתוף לא מסתובב – בביקור טכנאי הוחלפה רצועה.
ב – 28/01/11 הלקוחה דיווחה ששוב התוף לא מסתובב – שוב הוחלפה רצועה.
ב - 14/02/11 הלקוחה דיווחה שוב על רעשים חזקים ותואם לה שירות בין 08:00 ל 12:00. בשעה 11:50 בוצעו 3 ניסיונות התראה ע"י הטכנאי וגם ע"י נציגת השרות במוקד אך הלקוחה לא ענתה וטכנאי החברה שם פתק על הדלת.
בשעה 13:17 הלקוחה התקשרה, הוסבר לה שהטכנאי כבר הלך היות ולא ענתה לטלפון ובוצע שוב ניסיון לתאם איתה ללא הצלחה שכן סירבה לקבל אותנו.


תגובה:
בוצעה עם הלקוחה שיחת הסבר עם החתום מטה, ותואם שרות בתקווה כי נוכל לסיים את הטיפול במוצר באופן סופי. מיותר לציין כי רצץ התקלות החוזרות נדיר ולכן יהיה אולי צורך לסיים את הטיפול במוצר במעבדת החברה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה