פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי - באופן שיטתי הגעת טכנאי ללא חלקים נושא התלונה:
פנחס לילי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏22 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הכשרת הישוב 23 ראשל"צ כתובת:
הכשרת הישוב 23 ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/1/12 פנינו לשירות פלוס בגין תקלה במכונת הכביסה, הגיע טכנאי וקבע כי גוף החימום לקוי וכי יש נזילה מהבנד. הוא החליף את גוף החימום וטען כי אין ברשותו את הבנד. לאחר מס' ימים, נוצרה שוב תקלה עקב הנזילה, הגיע טכנאי וקבע שהכרטיס אלקטרוני לקוי וכי אין ברשותו את החלק. לאחר מס' ימים הגיע שוב טכנאי והחליף את הכרטיס האלקט', במקביל עדכנתי כי הנזילה לא תוקנה והמכונה עדיין נוזלת, לאחר מס' ימים שוב תקלה, הגיע טכנאי וקבע כי גוף החימום ניזוק ויש נזילה ויש צורך להחליף את גוף החימום.. הטכנאי החליף את גוף החימום אך טען שאין ברשותו בנד וצריך להזמין בנד חדש. לאחר פניות חוזרות ונשנות הכוללת ניתוק קו הטלפון כשביקשתי לדבר עם אחראי, המתנה על קו הטל' במשך שעות ארוכות ומורטות עצבים, הודיעו לי כי אין בארץ את החלק הדרוש וכי הוא יגיע ב-10/3/12 ועד אז אחכה בסבלנות ללא מכונה, להזכירכם כחודשיים בלי מכונה מיום פנייתי אליהם בפעם הראשונה. דרשתי מכונה חלופית ונעניתי כי אין ברשותם. לאחר מס' ימים פנו אליי שהחלק הגיע ושאין צורך במכונה חלופית. שמחתי אך למחרת הגיע טכנאי ושאלתי מראש לפני הגעתו אם יש ברשותו את החלק. הטכנאי גמגם ואמר שיש ברכבו את כל החלקים הדרושים. הטכנאי הגיע וטען כי אין לו את החלק, אך לפי דעתו מספיק למרוח סיליקון ולחכות יום שלםמבלי להפעיל את המכונה, למחרת הפעלתי את המכונה ושוב המכונה נוזלת. היום פניתי אליהם בבקשה לא לשלוח טכנאי, כיון שכל פעם שהוא מגיע, הנני נאלצת להפסיד חצי יום עבודה שכן אין הם מוכנים להגיע בשעות אחה"צ.
ביקשתי שוב לדבר עם אחד המנהלים ונעניתי בסירוב. לאור המצב הנני שוקלת לפנות לעו"ד או לתוכנית של גבי גזית (בכל התקופה נאלצתי לכבס במכבסה בתשלום רב. ברצוני לציין שהמכונה נרכשה לפני שנה בלבד.
לטיפולם אודה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכונה או החלפתה לחדשה פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
בביקור ב-23 לינואר 2012 אכן נמצא כי יש להחליף גוף חימום ובנד, אך אין קשר בין הדברים והגו"ח לא התקלקל בגלל בעיה בבנד. הבנד לא נמצא במלאי היצרן והתקבל השבוע. שאר התקלות לא נובעות מהנזילה שנוצרה מהבנד שהיה משוחרר ותוקן באופן זמני עד להגעת החלק. הוסבר ללקוחה כי אנו משרתים כתחנת שרות לכל דבר ועיניין. תגובה:
תואם ללקוח שרות למחר בתקווה שהתקלה תסתיים לשביעות רצונו המלאה. צר לנו על הביקורים שבוצעו אך כנראה שהם היו בלתי נמנעים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה