תקלה חוזרת במדיח מסוג Bauknecht, ואי מתן מענה הולם |
נושא התלונה: |
יום שני 27 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשנו מדיח מסוג Bauknecht, כבר כשהגיע טכנאי להתקנת המדיח נמצאה סלסלת הסכום שבורה, והחלק הושלם לאחר מכן. כעבור מספר חודשים, ובתקופת האחריות, החלו לצוץ בעיות שונות במדיח, והמדיח היה עוצר פעולתו לפני השלמת ההדחה.
למרות שהתקלה תוקנה לכאורה, התקלה ותקלות נוספות (אי טריקת דלת המדיח) שבו וחזרו לפני כחודש (כבר לא בתקופת האחריות), דבר אשר מעורר חשד כי המכשיר הינו פגום מלכתחילה.
חרף פניותיי לשירות פלוס במכתב (שלוש פעמים בפקס, ופעם נוספת בדואר רשום), לא קיבלתי כל מענה או התייחסות מטעם החברה.
בלית ברירה משלא קיבלתי כל תגובה מטעם החברה, נאלצתי להזמין טכנאי של החברה, ולשאת בעלות הביקור, כשביקשתי לציין שהתשלום יבוצע "תחת מחאה". הטכנאי שהגיע לא מצא תקלה מהותית במדיח, וניקה את המסננים של המים. ואולם, לאחר ביקורו של הטכנאי, המדיח משלים הדחה בפרק זמן לא סביר של 4-5 שעות, שבהכרח מעיד על תקלה במדיח.
כשהתקשרתי היום למוקד על מנת לבדוק את סטטוס הטיפול בפנייתי, נציגת השירות אף לא ידעה על איזו פניה אני מדברת, והבטיחה כי יחזור אלי מנהל,
אני ממתינה.
שירות מאכזב לשון המעטה, וצר לי שחברה שכזו לא מכבדת את לקוחותיה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פתרון התקלה במדיח ופיצוי בגין התשלום עבור הגעת הטכנאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|