פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת במדיח מסוג Bauknecht, ואי מתן מענה הולם נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשנו מדיח מסוג Bauknecht, כבר כשהגיע טכנאי להתקנת המדיח נמצאה סלסלת הסכום שבורה, והחלק הושלם לאחר מכן. כעבור מספר חודשים, ובתקופת האחריות, החלו לצוץ בעיות שונות במדיח, והמדיח היה עוצר פעולתו לפני השלמת ההדחה.
למרות שהתקלה תוקנה לכאורה, התקלה ותקלות נוספות (אי טריקת דלת המדיח) שבו וחזרו לפני כחודש (כבר לא בתקופת האחריות), דבר אשר מעורר חשד כי המכשיר הינו פגום מלכתחילה.
חרף פניותיי לשירות פלוס במכתב (שלוש פעמים בפקס, ופעם נוספת בדואר רשום), לא קיבלתי כל מענה או התייחסות מטעם החברה.
בלית ברירה משלא קיבלתי כל תגובה מטעם החברה, נאלצתי להזמין טכנאי של החברה, ולשאת בעלות הביקור, כשביקשתי לציין שהתשלום יבוצע "תחת מחאה". הטכנאי שהגיע לא מצא תקלה מהותית במדיח, וניקה את המסננים של המים. ואולם, לאחר ביקורו של הטכנאי, המדיח משלים הדחה בפרק זמן לא סביר של 4-5 שעות, שבהכרח מעיד על תקלה במדיח.
כשהתקשרתי היום למוקד על מנת לבדוק את סטטוס הטיפול בפנייתי, נציגת השירות אף לא ידעה על איזו פניה אני מדברת, והבטיחה כי יחזור אלי מנהל,
אני ממתינה.
שירות מאכזב לשון המעטה, וצר לי שחברה שכזו לא מכבדת את לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
פתרון התקלה במדיח ופיצוי בגין התשלום עבור הגעת הטכנאי פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה הנ"ל רכשה מדיח באוקנכט דגם GSI6520IN ב 20.06.10 עם אחריות לשנה בלבד.
לאחר שנת האחריות הראשונה, הלקוחה יצרה איתנו קשר ודיווחה על תקלה. במעמד הביקור נמצא שיש צורך בהחלפת כרטיס אלקטרוני.
הלקוחה לא מוכנה בשום אופן לשלם על כרטיס כשהמדיח רק בן שנה וחצי ועלה לה 4,000 ש"ח – לא נראה לה הגיוני שאחרי שנה וחצי היא צריכה לספוג תיקון כל כך יקר.
הוצע ללקוחה שיבוץ להיום והנחה של 20% על הכרטיס אלקטרוני. הלקוחה סירבה ועל כן השירות בוטל.
תגובה:
במסגרת שנת האחריות הלקוחה קיבלה שרות ללא תמורה בהתאם ובכפוף לתנאי האחריות. האחריות שניתנה למוצר זה הינה לשנה בלבד וניתנה ע"י היבואן. חברת שרות פלוס הינה ספקית השרות למוצר ותו לא. במידה והלקוחה תיענה לקבלת התיקון בתשלום בהתאם להצעתנו, נשמח לעזור לה ולפתור עבורה את הבעיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה