פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול שטחי בתקלה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר המתנה של שבועיים להגעה של טכנאי לתיקון מדיח , הבדיקה שנעשתה לאיתור התקלה היתה שטחית ביותר וכבר בהפעלה הראשונה התקלה חזרה על עצמה. בבקשה לתיקון חוזר לא גילו גמישות לקביעת מועד לתיקון והציעו הגעה לתיקון במועד ,שלאחר הפסח. חה ....חה.... חה....
מענה הפקידה לא אדיב,

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לשרות ודיווחה על תקלה במדיח. במעמד השיבוץ נמסרו מספר מועדי שיבוץ והלקוחה בחרה את המועד הנוח לה ביותר (יום שישי). הטכנאי שהגיע לדירתה ביצע בדיקה ומצא סתימה בביוב. לאחר הבדיקה המדיח הופעל והכל היה תקין. הלקוחה יצרה קשר לדווח על תקלה חוזרת ותואם לה שירות לטכנאי בכיר ליום ב' 26.03.12 בשבוע הבא ולא לאחר חג הפסח. תגובה:
ממתינים לחוות דעת של טכנאי בכיר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה