פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כחמש עשרה תקלות חוזרות במדיח כלים באוקנכט וטיפול מתחת לכל ביקורת של שירות פלוס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
המדיח מסוג באוקנכט, אותו קנינו לפני כשלוש שנים, התקלקל מאז כחמש עשרה פעם.
אנחנו תחת אחריות מורחבת בשירות פלוס, מה שמבטיח לנו שירות של שמונה שנים מרגע קניית המדיח.
בסך הכל, בלי לספור בדיוק, המדיח היה מקולקל יותר זמן מהזמן שעבד.
השירות עצמו הוא פשוט מתחת לכל ביקורת. בדרך כלל, בכל פעם שאנחנו מתקשרים, נקבע לנו טכנאי שיגיע פחות או יותר שבוע אחרי שאנחנו מתקשרים. בכל פעם שמגיע טכנאי, הוא טוען שיש להחליף את אחד החלקים, ושיש להזמין את אותו חלק. התהליך הזה לוקח כשלושה שבועות, בהן המדיח מושבת. שוב, הפרוצדורה הזו התרחשה כבר כחמש עשרה פעם.
אחרי חמש שש פעמים שהדבר קרה, פניתי לחברה כדי שיחליפו את המדיח. בכל פעם שאני מעלה את הבקשה הזו, אומרים לי שני דברים -
1. אנחנו לא מחליפים
2. שהם ידאגו שמישהו בדרגת מפקח או אחראי טכנאים ייתקשר אלינו.
מעולם לא התקשר אלינו אף אחד.

בנוסף לכך, יש לציין שמכייון שעד היום לדעתי היו אצלנו אולי כל הטכנאים שמשרתים את החברה באיזור, יש הבדל עצום ברמות הטכנאים. יש מעט טכנאים שפותרים את הבעייה ויש הרבה טכנאים שעושים נזק עצום. אחד הטכנאים גרם לנזילה שעלתה שהציפה לנו את כל הבית. כמובן שאי אפשר להשיג את החברה ברגע שהטכנאי הלך כי הם מקפידים להתקשר ממספרים בלתי מזוהים ובמוקד המאויש שלהם לא עונים אחרי השעה 4.
בכל פעם שאנחנו מתקשרים אנחנו מסבירים לחברה שוודאי היה זול יותר מבחינתם להחליף את המדיח מאשר לשלוח צבא של טכנאים. במיוחד מכיוון שיש לנו עוד חמש שנות אחריות בחברה.
הם פשוט לא מגיבים

כספי - עלות המים. סוג הנזק :
החלפת המדיח פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי, מנהלת תלונ שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לחברתנו ב 1.04.12 בתלונה שהמדיח מקצר. תואם שרות לטכנאי שבדק את המוצר מס' פעמים ואף חיכה בבית הלקוחה למעלה מחצי שעה בזמן שהמדיח עבד ולא נמצאה שום תקלה. חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הינה חברת שרות למוצרי חשמל. החברה מספקת שירותים טכניים ליבואנים שונים בישראל ומשמשים כתחנת שרות (קבלנית משנה) לכל דבר ועניין. אנו פועלים כמוציאים לפועל של כתבי האחריות שסופקו ע"י היבואן ותו לא!!! אי לכך ובהתאם לזאת אין בסמכותנו לאשר ללקוחה החלפת מוצר. בנוסף, ע"פ תקנות הגנת הצרכן, החלפת מוצר תתבצע אך ורק בשנת האחריות הראשונה, כאשר המוצר נרכש ע"י הלקוחה בינואר 2009.

נשמח להמשיך ולעמוד לשרותה של הלקוחה בכל עת.
תגובה:
במידה והמוצר של הלקוחה תקול, נשמח לשלוח טכנאי לאבחון ופתרון הבעיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה