פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ואי עמידה בהתחייבות נושא התלונה:
אדי מישקה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עובדת של החברה התקשרה אלינו מספר פעמים ושיכנעה אותנו לרכוש ביטוח רב שנתי למקרר ג'נרל אלקטריק .
לאחר התעקשתי לקבל בכתב את תנאי הביטוח(עלה ביזע רב)חתמתי על ההסכם.
ההתחייבות שלהם הייתה לתקן את כל התקלות החשמליות והמכניות .לצערי לאחר כחצי שנה נוצר קצר במקרר וכנראה וגרם לפגיעה במספר נקודות .יש לציין שמיד שפנינו שרות פלוס שלחו טכנאי והוא הכן תיקן את המדחס והמקרר שב לפעילות אך התברר שהקיוסק לא עובד.פנינו שוב לחברה אך מכאן החלה מסכת ההתעלמויות וההתחמקויות.
הבטיחו לבדוק ולא שבו אלינו מספר פעמים ולאחר מכן ענו אך התנערו מהאחריות שלהם. בעצת עורכי הדין שלי פניתי אליהם מספר פעמים בכתב לפני הגשת התביעה והם עדיין לא ענו לי בנוגע לפרטי התקלה והחלקים שנפגעו והם לכאורה לא באחריות.

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי, מנהלת שרות שם ותפקיד:
ב 27/11/11 הלקוח פנה לשירות בטענה שהקוביות קרח לא יוצאות. תואם שירות ל1/12 ונמצאה בעיה בקיוסק - נקבע שיש צורך בהחלפת כרטיס תצוגה + ספק כוח.
תגובה:
לאחר בירור הוסבר ללקוח שהקיוסק לא מכוסה ע"פ תעודת האחזקה, בנוסף נמצא שכרטיס תצוגה לא מיוצר יותר ע"י היצרן.לגבי ספק כח נמסר ללקוח שהנ"ל בעלות אך לצערנו הלקוח סירב לשלם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה