פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת לטפל והתנערות מאחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הכשרת הישוב 23, ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת ינואר פניתי לשירות פלוס עקב בעיה בסחיטה של מכונת כביסה בלרס שעדיין באחריות, מאז אותה פנייה שיירה של טכנאים הלכו וחזרו אחרי פניות חוזרות ונשנות ועשרות טלפונים אליהם, הטכנאים לא הצליחו לאבחן את סיבת התקלה - התחילו במתן ייעוץ על הפעלה ואז החליפו משאבה ואז שלפו כדור מהמערכת (כן, כן - לא הוקוס פוקוס - פיזית הוציאו כדור פלסטיק שתקעו במהלך הייצור וידוע שהוא גורם שיבושים) ואז החליפו כרטיס אלקטרוני וגרמו לנזילה מהפנל העליון אז באו ושמו סיליקון שגם לא עזר אז באו שוב והחליפו סבונייה ואז הגיע סוף סוף מנהל טכני שהחליף שוב את הכרטיס האלקטרוני ואמר לנו שאין לו דרך לעזור לנו יותר ממה שעשו עד עכשיו ויודיע למתאמת שלהם לדבר עם הספק. לאחר שהלך פנינו לספק לשאול מה קורה והודיעו לנו ששירות פלוס הצהירו שאין תקלה במכונה...... ביקשנו משירות פלוס דו"ח קריאות שירות כדי להציג לח.י. וקיבלנו דו"ח חלקי ושקרי שלא מפרט את כל הביקורים וה"טיפולים" ופתרון התקלה מפורט כ-"הדרכה חוזרת - נתנו הסברים חוזרים על כמויות כביסה נכונות" כאמור להד"ם !
כל מה שמצויין ברשימה שלכם ! סוג הנזק :
תיקון המכונה או החלפתה (אם אין פתרון) פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי, מנהלת שרות שם ותפקיד:
הלקוחה יצרה קשר ודיווחה על תקלה בפעולת הסחיטה.
לאחר מס' ביקורים של טכנאים נשלח לביתה מנהל טכני לבדיקה מקיפה ומתן חוות דעת.
תגובה:
לאתר שמנהל טכני הגיע לדירתה ומצא שאופן התפעול במכונה לא נכון מצד הלקוחה. נמסרו לה ההסברים הנכונים ע"פ הוראות היצרן. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותה של הלקוחה בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה