פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מבזה, בלתי ראוי, רשלני, חובבני לגבי תיקון חלק במכונת כביסה AEG נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מארבעה חודשים פניתי לחברת שרות פלוס כיוון שהתגלתה תקלה במכונת כביסה כלומר המכונה הפסיקה לסחוט. יצרתי קשר עם "שרות פלוס" והזמנתי טכנאי. נאמר לי מפורשות כי ההזמנה בשווי 250 ש"ח כלולה בתיקון. לאחר שהגיע הטכנאי תוך זמן קצר הבין האחרון כי קיימת בעייה בפילטר בתוך המכונה כיוון שהבעיה נפוצה. הטכנאי הוציא את החלק ומסר כי אין ברשותו את החלק החדש וברגע שיהיה בחברה יגיע טכנאי מהחברה להחליף את החלק החסר ללא עלות הזמנה בגובה 250 ש"ח כיוון שזה חלק מהתיקון. לאחר כחודש ימים יצרתי קשר עם החברה ונמסר כי החלק בנתיים חסר. וכך חזר חלילה 3 חודשים עד שפקעה סובלנותי. לאחר כ-4 חודשים יצרתי קשר ושאלתי שוב נמסר לי בתגובה כי "סיוון" תיצור איתי קשר. לאחר יומים התקשרתי ושאלתי לתומי למה לא יצרו איתי קשר מסרה לי הנציגה כי החלק עדיין לא הגיע(מה שלא מפתיע במיוחד) עקב כך ביקשתי שיחת מנהל. לאחר כיומיים המתנה כמובן שמנהל לא חזר אלי ולכן יצרתי קשר שוב, תגבותה של הנציגה הייתה כדלקמן: "חברת AEG הפסיקה לייצר את החלק הנ"ל". אני חושד כי לכאורה החברה ידעה כי חברת AEG הפסיקה לייצר את החלק כבר לפני תקופה ארוכה. לדעתי קיימים לקוחות נוספים אשר המשיכו להזמין שרותי תיקונים עבור אותו חלק והחברה המשיכה ביודעין לשלוח אליהם טכנאים רק כדי לגרוף עוד כסף עבור הזמנה.
אני שוקל ברצינות לפנות לבית משפט לתביעות קטנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הוצאה עבור הזמנת טכנאי פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי, מנהלת שירו שם ותפקיד:
הלקוח יצר קשר עם מוקד השירות ב 15/01/12 ודיווח שהמכונה נעצרת באמצע פעולה. תואם ביקור טכנאי ל 18/01/12 ובמעמד הביקור הטכנאי מצא שיש צורך בהחלפת משאבה. מייד נפתח המשך טיפול ולאחר בירורים מול היצרן ומול מס' ספקים בארץ ובחו"ל לא הצלחנו להשיג את החלק. כמובן שיצרנו קשר עם הלקוח ועדכנו אותו שלא ניתן להשיג את החלק הנ"ל.
חשוב לציין שהלקוח שילם 230 ש"ח עבור ביקור טכנאי ולא עבור החלק (ולא 250 כפי שמציין בתלונתו)!
תגובה:
נשמח להמשיך ולעמוד לשרותו של הלקוח. הלקוח מוזמן לנסות ולהשיג את החלק בעצמו ואנחנו נגיע לבצע את העבודה בשמחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה