פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מסוגלות לטפל בבעיה וסירוב לזכות אותנו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מארבעה חודשים רכשנו ביטוח למדיח הכלים בעקבות תקלה במדיח. מאז, בכל חודש, אנו מחוייבים בסכום של 100 שקלים עבור הביטוח אולם לא חלה שום התקדמות מבחינת התקלה.



במהלך ארבעת החודשים אנו רודפים אחרי חברת שירות פלוס בניסיון לסיים את הסאגה. לצערי, לא שמרתי עד עתה פרטים ולכן אין לי אפשרות לפרט על כל ההמתנות הארוכות, ימי החופש שנאלצנו לקחת בכדי לחכות לטכנאים, ביטולי הגעת טכנאים ברגע האחרון, הבטחות שלא מומשו וכו'.

בקיצור רב, נספר כי במהלך חודשים אלו ביקרו בביתנו טכנאים כשש או שבע פעמים, כולם ללא יוצא מן הכלל לא ידעו דבר על ההיסטוריה של המקרה, רובם לא עשו הרבה (הזיזו את זווית הצינור, ניקו פילטר...) ובכל המקרים, התקלה חזרה בין כמה שעות לכמה ימים לאחר שהטכנאי עזב.

כאמור, התקלה שהחלה לפני 4 חודשים, עדיין קיימת.



לאחר כשלושה וחצי חודשים של חוסר התקדמות, דרשנו את כספנו בחזרה אך נענינו בסירוב לכל בקשותינו, כולל הבקשה לשוחח עם אחראי. המקסימום שקיבלנו היה הבטחה שיחזרו אלינו לגבי ביטול העיסקה תוך 14 ימי עסקים.

מאחר והכסף המשיך לרדת, הזמנו בתקופה זו טכנאי שוב, הפעם הגיע המנהל הטכני (לראשונה, אחרי שהובטח לנו כבר מספר פעמים כי יגיע אלינו מישהו שאינו טכנאי רגיל). נראה שהמנהל הטכני עשה כל מה שאפשר בניסיון לפתור את התקלה אך גם הוא לא הצליח להבין מה מקורה. התקלה חזרה בהפעלה הראשונה של המדיח לאחר עזיבת המנהל הטכני.

מאז אין קול ואין עונה בחברת שירות פלוס.



התקשורת האחרונה עימם היתה בשבוע שעבר כשסוף סוף חזרו אלי לגבי ביטול העיסקה. מאחר ועידכנתי אותם כי המדיח שוב מקולקל למרות ביקורו של המנהל הטכני, ביקשו את רשותי לבדוק את הנושא ולחזור אלי תוך כמה דקות. לא שמענו מהם מאז.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
סיוון, שרות לקוחות שם ותפקיד:
המדיח של הלקוחה נבדק מספר פעמים ע"י טכנאי החברה וכן ע"י מנהלה הטכני של החברה. בהתייעצות עם הלקוחה, הוחלט לקחת את המדיח לבדיקה אצלנו במעבדה לצורך בדיקה מקיפה של מלוא טענותיה של הלקוחה. תגובה:
מקווים שלאחר הבדיקה ינתן פתרון לשביעות רצונה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה