פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונתי הקודמת הייתי רוצה לקבל תשובה כנה... נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-11 לאוקוטובר כתבתי לכם תלונה "משהו פה מריח לא טוב"...אמנם הסיוט הסתיים וכספי הוחזר אבל בתור רודפת צדק אינני יכולה להימנע מהשאלה למה??
למה מגיע אלי טכנאי הבייתה ומשקר לי במצח נחושה שהלך המנוע...עד היום אני מפחדת מטכנאים אחרי ההתנהגות שלו. אני חייבת לציין שמאז ועד היום המדיח עובד למרות שלא החלפתי את המנוע, אז למה? למה ניסיתם להוציא ממני 2500 שקל? לחינם!!! איפה היושר?
אני באמת רוצה תשובה...למה שיקרו לי ככה. פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
סיוון, שרות לקוחות שם ותפקיד:
לא ברורה לנו מהות התלונה כרגע. הגבנו בעבר. לא ברורה לנו מדוע הלקוחה טוענת שרצו ממנה 2500 ש"ח על מנוע. הוצע ללקוחה במסגרת עסקה כללית שכללה אחריות מורחבת לתקופה של 5 שנים למוצר + המנוע + הביקור של הטכנאי סך של כ-2000 ש"ח, שכאמור הלקוחה קיבלה חזרה. אין לנו יכולת בשלב זה לבדוק האם אכן המנוע היה צריך להיות מוחלף או לא. בכל מקרה זו הייתה ההבחנה של הטכנאי במקום על פי רמת כשירותו הטכנית. תגובה:
אנו מאחלים לה המשך שימוש נעים במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה