פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נלקח תשלום עבור שרות הכלול בביטוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכונת כביסה שבוטחה ב5+1 שנים ונקנתה במחסני חשמל כאשר הביטוח הוא של שרות פלוס. הטכנאי גבה הן עלהביקור ( מה שלגיטיממי) הן על גוף חימום- הכלול בביטוח. החברה אינה עונה הן לתלונותי הן לתלונות מחסני חשמל.
כספי סוג הנזק :
החזרת סכום הכסף פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, מנהלת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה טוענת שרכשה לבנה מכונת כביסה תוצרת חברת ווירפול באוקטובר 2008, כאשר בנה היה גר בחיפה והשירות ניתן לו ע"י חברת השירות בצפון.
עוד טוענת הלקוחה שבמעמד הקנייה קיבלה אחריות מלאה לשנה + 5 שנים אחריות נוספת מוגבלת בהתאם לתקנון היבואן.
לאחרונה הבן עבר לגור בת"א וכשהזמין שירות מטעם חברתנו לא היו בידיו מסמכים מתאימים ולכן נגבה ממנו תשלום עבור גוף חימום.

תגובה:
הוסבר ללקוחה שעליה לפקסס לנו תעודת אחריות שמגבה את דבריה ורק אז נוכל לזכות אותה עבור התשלום שנגבה על גוף החימום.
עד היום הלקוחה טרם פקססה את תעודת האחריות.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה