|
|
|
|
|
|
נלקח תשלום עבור שרות הכלול בביטוח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מכונת כביסה שבוטחה ב5+1 שנים ונקנתה במחסני חשמל כאשר הביטוח הוא של שרות פלוס. הטכנאי גבה הן עלהביקור ( מה שלגיטיממי) הן על גוף חימום- הכלול בביטוח. החברה אינה עונה הן לתלונותי הן לתלונות מחסני חשמל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת סכום הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן, מנהלת שירות |
שם ותפקיד: |
הלקוחה טוענת שרכשה לבנה מכונת כביסה תוצרת חברת ווירפול באוקטובר 2008, כאשר בנה היה גר בחיפה והשירות ניתן לו ע"י חברת השירות בצפון.
עוד טוענת הלקוחה שבמעמד הקנייה קיבלה אחריות מלאה לשנה + 5 שנים אחריות נוספת מוגבלת בהתאם לתקנון היבואן.
לאחרונה הבן עבר לגור בת"א וכשהזמין שירות מטעם חברתנו לא היו בידיו מסמכים מתאימים ולכן נגבה ממנו תשלום עבור גוף חימום.
|
תגובה: |
הוסבר ללקוחה שעליה לפקסס לנו תעודת אחריות שמגבה את דבריה ורק אז נוכל לזכות אותה עבור התשלום שנגבה על גוף החימום.
עד היום הלקוחה טרם פקססה את תעודת האחריות.
|
פתרון: |
|
|
|