פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לחינם לביטוח ושירות גרוע !!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לשירות פלוס בתחילת ספטמבר 2012 בנוגע לתיקון דלת למכונת הכביסה. נאמר לי שהחלק לא נמצא במלאי ויחזרו אלי, בכלל לא ידעו על איזה חלק מדובר.
התקשרתי בחודש אוקטובר(לאחר החגים) לשירות, הגיע טכנאי ב10.10.2012 ואמר שיש להחליף את הדלת קומפלט.
נאמר לי שעלי לשלם על החלק כ450 ש"ח וזה כשיש לי ביטוח.
אחרי המון טלפונים נאמר לי ע"י מס פקידות שהחלק אמור להגיע מחו"ל וזה לוקח זמן. רק שכחו להגיד שזה לוקח חודשים ארוכים.
בחודש נובמבר התקשרתי עוד כמה פעמים ונאמר לי שהגיע משלוח והם יבדקו אם החלק קיים במשלוח.
כמובן שהחלק לא היה במשלוח והם לא טרחו לחזור אלי.
אחרי שלושה חודשים של מריחה אני מנסה לבטל את הביטוח. אמרו שיחזרו אלי תוך 14 יום.
בנתיים מצאתי את החלק במחיר יותר נמוך והזמן שהגיע אלי החלק היה פחות מיום.
לאור כל ההתכתבויות פה נראה שהולכת להיות מריבה ארוכה עם חברת שירות לא אמינה. רצוי להמנע מכל קשר איתם

כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי, שרות לקוחות שם ותפקיד:
מדובר במכשיר שנרכש בפברואר 2009 וניתנה לו אחריות מורחבת ע"י היבואן לתקופה של 6 שנים. ב-10 לאוקטובר 2012 הגענו ללקוחה על פי בקשתה לבדיקה של המכשיר. נמצא כי יש להחליף דלת קומפלט שאינו מכוסה באחריות המורחבת שניתנה ללקוחה ע"י היבואן. את החלקים אנחנו רוכשים מהיצרן ישירות ולצערנו החלק לא היה במלאי ועל כן התעכב המשלוח. לאור בקשתה של הלקוחה בדצמבר 2012 לבטל את האחריות הנוספת שרכשה דרכינו לביקורי טכנאים נפתחה קריאת שרות בהתאם והנושא בטיפול מחלקת הנה"ח של החברה. תגובה:
לא ברור מדוע הלקוחה טוענת שניסינו למרוח אותה. הנושא הוסבר לה ע"י נציגי השרות בחברה. במידה ומצאה חלק מקורי במחיר זול יותר זו זכותה המלאה. לגבי העסקה שביצעה דרכנו, היא תבוטל בהתאם ובכפוף ךתנאי ביצוע העסקה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה