פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד אחריות - מכונת כביסה נושא התלונה:
אביבי אלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי תעודת אחריות מול שירות פלוס למכונת הכביסה,
בעת פנייתי אליהם נאמר לי שהספק שמספק להם את החלקים לא עובד איתם ואני אצטרך לשלם על החלקים,
שירות פלוס מתנערת מהאחריות ואומרת שתשלח טכנאי ללא עלות אבל את החלקים אני אשלם מכיסי, תגידו לי אתם , זו בדיחה !!!
למה שילמתי אחריות ?????????????
העיקר את הכסף שירות פלוס לקחו !!!!!!!!!!!!!
אין לי איך לכבס סוג הנזק :
טיפול מלא כולל חלקים מאת שירות פלוס, את הבעיות שלהם שיפתרו ב"חצר שלהם" פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, מוקד שרות לקוחות שם ותפקיד:
מדובר במכונת כביסה משנת 2005 שניתנה לה אחריות של שנה מלאה + 7 שנים נוספות לחלקים התפקודיים עפ"י תקנון המבצע של החברה היבואנית, קרדן סחר. תקנון המבצע קובע כי על הלקוח לשלם השתתפות עצמית בכל ביקור, וניתן בין היתר לשלם מראש את ההשתתפות העצמית בכל שנה ובכך להימנע מתשלום בכל ביקור. בשנת 2010 בוצעה עסקה עם הלקוח שכללה השלמת אחריות לביקורי טכנאים בלבד ולא לחלקי חילוף תפקודיים שכאמור ניתנו ללקוח ע"י היבואן. לצערנו החברה היבואנית הודיעה לנו על הפסקת הסדר התשלומים ללקוחות בעלי אחריות בהתאם לתקנון. על כן הלקוח נדרש לשלם על החלקים בלבד. תגובה:
הסברנו ללקוח שהיות והעסקה שבוצעה עימו כללו אחריות מצידנו אך ורק לביקורי טכנאים, ניתן לעזור ללקוח באמצעות מתן הנחה על חלקים או באמצעות השלמה של חוזה השרות לחוזה שכולל גם כיסוי על חלקים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה