פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תעודת אחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' הכשרת הישוב 23 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.10.10 נרכש מדיח באוקנכט וקיבלתי תעודת אחריות מלאה למשך שנה ועוד 7 שנים נוספות על חלקי חילוף. בתאריך 30.07.12 נעשה תיקון במדיח לשביעות רצוננו ושולם 200 ₪ עבור ביקור. בתאריך 24.12.12 נעשה תיקון נוסף, שילמתי לטכנאי, ואח"כ גיליתי שהתקלה חוזרת. ב- 25.12.12 פניתי לשירות פלוס ונקבעה פגישה עם טכנאי ל- 30.12.12 . עקב תקלה בברז הראשי של הבניין ביטלתי את הביקור שנקבע ולאחר שתוקן הברז, התקשרתי לשירות פלוס ב- 01.01.13 וביקשתי לתאם ביקור חדש. ואז נאמר לי שצריך לשלם שוב עבור הביקור של הטכנאי וגם על חלקי חילוף. לאחר בירור מול מספר נציגי שירות ביניהם רבקה ושושנה הובטח כי מנהל השירות אביב יחזור אלי אך טרם שמעתי ממנהל השירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון התקלה ללא חיוב של ביקור טכנאי וחלקי חילוף פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עשרי, מנהלת שירות שם ותפקיד:
ביום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול הסכם אספקת חלפים ללא תמורה, על כן והחל מאותו היום כלל הלקוחות נדרשים לשלם על חלקי החילוף.
חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הינה חברת שרות למוצרי חשמל. החברה מספקת שירותים טכניים ליבואנים שונים בישראל ומשמשת כתחנת שרות קבלנית משנה לכל דבר ועניין ואינה אחראית לאספקת החלקים ללא תמורה.

בתאריך 010113 בשעה 1350 בשיחה של הלקוחה מול נציגת שירות במוקד החברה הוסבר כי על הביקור לא תצטרך לשלם, היות ומדובר בתקלה חוזרת ולא עברו 3 חודשים מיום התיקון, אך בשל סיום הסכם מול חברת קרדן סחר היבואנית, תאלץ הלקוחה לשלם על החלקים.

במעמד אותה השיחה גם הוצעה ללקוחה הנחה של 25.


תגובה:
במידה והלקוחה מעוניינת בתיקון עליה ליצור קשר עם מוקד חברתנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה