פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם טלפוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-2012 רכשתי מכונת כביסה מסוג באוכנט פתח עליון בחנות עם אחריות ל 8 שנים ,לאחר כשנה בערך
המכונה התחילה להרעיש,פניתי לחנות ואמרו שאפנה לחברה שנותנת שרות ואחריות שהיא חברת שרות פלוס.
התקשרתי ונאמר לי שכנראה מקור התקלה הוא במיסבי המכונה ואם ברצוני לתקן התיקון יעלה כסף ושזה לא במסגרת האחריות.
הנציגה שדברתי איתה אמרה שיש להם מבצע כרגע על אחריות תיקון ל-4 שנים כולל חומרים בעלות של 800 ₪. הסכמתי ובוצעה העסקה בכרטיס אשראי ב 2 תשלומים.
הגיע טכנאי תיקן והכל היה בסדר ,לאחר חצי שנה המכונה הרעישה שוב ,התקשרתי לחברה ודיברתי עם נציגה בשם שושנה,הצגתי את הבעיה והיא אמרה שהיבואן הפסיק לעבוד עם החברה והמצב הוא שהחלקים עבור התיקון יעלו כסף והעבודה לא.
אמרתי סליחה זו לא העסקה שסגרתי עם החברה,! אז גב' שושנה אמרה לי אם אתה רוצה תקבל ביטול עסקה וכספך יוחזר ויחזרו אליך משירות לקוחות תוך 21 ימי עסקים .
אף אחד לא חזר אלי למרות שהתקשרתי שוב ושוב ,היו משאירים אותי על הקו המון זמן ללא מענה ,
הצלחתי שוב לדבר עם גב' שושנה ואמרה לי מפורשות שיצרו איתי קשר תוך יום או יומיים,
זה כמובן לא קרה.
התקשרתי שוב אתמול בתאריך 8/4/13 השאירו אותי המון זמן על הקו לא נתנו לי תשובה ממחלקת מכירות ושושנה עצמה לא טרחה לחזור אלי עם תשובה הולמת.
וכל נסיונותי לקבל תשובה מנציג שרות כל שהוא לא צלחו .
לכן אני מבקש תשובה מיידית ושכספי יוחזר לאלתר !
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של הכסף פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושדי, מנהלת שירות שם ותפקיד:


הלקוח הנ"ל פנה אלינו דרך אמון הציבור וקיבל מענה לתלונתו



1. בתאריך 120313 יצר קשר ודיווח על רעש מהמכונה . במעמד השיחה הזו הוסבר לו כי מיום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול הסדר אספקת החלפים ללא תמורה וכי אנו קבלני המשנה של היבואן בלבד ואיננו אחראים על אספקת החלקים ללא תמורה. על כן החל מאותו היום כלל הלקוחות נדרשים לשלם על חלקי חילוף.
בעקבות כך באותה השיחה הוצעה ללקוח עסקת השלמה להרחבת האחריות שרכשת בסך 189 ₪ לשנה 756 ₪ ל – 4 שנים שבה תקבל אחריות גם על חלקי חילוף מכאניים ובלבד שאחריות זו תכנס לתוקף לאחר התיקון הראשון. בסיום השיחה תואם שירות לתיקון המכונה לתאריך 17032012.

2. במעמד ביקור הטכנאי נמצא שיש צורך בהחלפת ריטיינרים במכונת הכביסה שברשותו והוצעה הנחה של 25 על החלקים. לצערנו סירב לשלם וביקש לבטל את העסקה שבוצעה.

3. נפתחה במערכת חברתנו קריאת שירות לביטול העסקה שמספרה 13017441 וזאת בקיזוז סך של דמי ביטול 80 ₪ + ביקור 199 ₪ + ניצול 6 חודשים 100 ₪ + חומר חיטוי 80 ₪.



נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו של הלקוח בכל עת.



תגובה:
נפתחה במערכת חברתנו קריאת שירות לביטול העסקה שמספרה 13017441 וזאת בקיזוז סך של דמי ביטול 80 ₪ + ביקור 199 ₪ + ניצול 6 חודשים 100 ₪ + חומר חיטוי 80 ₪. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה