פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לספק את השירות ע"פ החוזה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.06.09 עשינו ביטוח למכונת הכביסה שרכשנו מחברת WHIRLPOOL בחברת שירות פלוס.
הביטוח כלל טכנאי לחלקים ואלקטרוניקה והובלה למעקב בחינם עגלה +מנוע אבן(כך נכתב ונסגר בחוזה).
בתאריך 14.05.13 פנינו לחברה לאחר תקלה חוזרת שהמכונה מקצרת את החשמל בבית התשובה שהתקבלה היא שמתחילת שנת 2013 הם הפסיקו לעבוד עם החברה שמספקת להם את החלקים כי היא פשטה את הרגל ואם אני רוצה אקבל את החלקים אך אצטרך לשלם עליהם.
התשלום ששולם להם בעד כל התקופה הוא סך של 1296.אך זה שהחוזה עדיין תקף ואני צריכה לשלם על זה שהחברה "פשטה את הרגל".הריי אותי זה לא אמור לעניין ואת השירות אני מקבלת מחברת שירות פלוס כך שלחלקים הם צריכים לדאוג.
בזבוז זמן. סוג הנזק :
מבקשת לקבל את השירות כמו שהצדדים התחייבו בחוזה פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי, מנהלת שירות שם ותפקיד:
ברשותה של הלקוחה מכונת כביסה תוצרת חברת ווירפול דגם 7205 , שרכשה בתאריך 230609.
בעת רכישת המוצר, הלקוחה קיבלה מאת היבואן, קרדן סחר בע"מ, אחריות מלאה לשנה+5 שנים נוספות כאחריות נוספת מוגבלת לאספקת חלקי חילוף תפקודיים ללא תמורה. האחריות אינה כוללת תשלום של ביקורי טכנאים ואו חלקים שאינם טכניים או חשמליים.

בנוסף הלקוחה רכשה הרחבת אחריות לביקורי טכנאים שנכנסה לתוקף בתאריך 230610 ותפוג בתאריך 230615.
כאשר הלקוחה יצרה קשר עם מוקד השירות הודענו לה כי מיום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול הסכם אספקת חלפים ללא תמורה, על כן והחל מאותו היום כלל הלקוחות נדרשים לשלם על חלקי החילוף. חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הינה חברת שרות למוצרי חשמל. החברה מספקת שירותים טכניים ליבואנים שונים בישראל ומשמשים כתחנת שרות קבלנית משנה לכל דבר ועניין ואינה אחראית לאספקת החלקים ללא תמורה.

תגובה:
הוצע ללקוחה לבצע שדרוג של הרחבת האחריות בעלות של 180 ₪ נוספים לשנה אחת על מנת שהאחריות תכלול אספקת חלקי חילוף.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה