פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות לאחריות ארוכת טווח על מכונת כביסה למרות תשלום נוסף בגין האחריות המורחבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר רכישת מכונת כביסה "באוקנכט" נדשתי להגעת טכנאי לצורך התקנת המכונה ע"מ שהאחריות תהיה בתוקף,הטכנאי הציע לי ב תוספת תשלום של כ 800 ש"ח בערך להאריך את האחריות ל-8 שנים כולל חלקים וביקור טכנאי ללא תשלום למעט חלקי פלסטיק וגומיות והסכמתי.לפני כשנה בערך היתה תקלה במכונה והזמנתי טכנאי,הטכנאי הגיע והחליף דוד למכונה ללא עלות אך חייב אותי בתשלום עבור הגומיות.לפני כשבוע המכונה התחילה לקצר בכל פעם שהופעלה והזמנתי שוב שרות ,ענתה לי נציגה בשם קרן והדגישה בפניי שביקור הטכנאי לא כרוך בתשלום אך לעומת זאת החלקים כן,כל נסיונותיי להסביר שיש לי אחריות מלאה על חלקים למשך -8 שנים לא צלחו בטענה שהם{שרות פלוס}לא הפרו את ההסכם אלא הייבואן ביטל את ההתחייבות לאחריות למרות ששילמתי עליה .לשאלתי איך מבטלים התחייבות ללא יידוע הלקוחות ופיצוי כל שהוא מסרה שאינה יודעת ועליי לפנות למייל תלונות הציבור של קרדן סחר,כשהטכנאי הגיע בכל זאת טען שלכו הלאגרים במכונה ותיקונם יעלה כ-700 ש"ח לפחות, לצערי התייעצתי עם מס' אנשי מקצוע שהציעו לי לקנות מכונה חדשה ולא לתקן את זאת בעלויות האלה.אני חושב שזאת חוצפה ממדרגה ראשונה ואודה לעזרתכם בבדיקה ובטיפול.
כספי סוג הנזק :
תיקון ללא תשלום פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עשרי, מנהלת שירות שם ותפקיד:


1. ברשותו של הלקוח מכונת כביסה תוצרת חברת באוקנכט, דגם WAK7302 שנרכשה ב- 110610. בעת רכישת המוצר, הלקוח קיבל מאת היבואן, קרדן סחר בע"מ, אחריות מלאה לשנה+ 7 שנים נוספות כאחריות נוספת מוגבלת לאספקת חלקי חילוף תפקודיים ללא תמורה. האחריות אינה כוללת תשלום של ביקורי טכנאים ואו חלקים שאינם טכניים או חשמליים.

2. בנוסף לכך הלקוח רכש הרחבת אחריות לביקורי טכנאים בלבד שנכנסה לתוקף בתאריך 110611 ותפוג בתאריך 110618.

3. בתאריך 16072013 פנה הלקוח למוקד השירות ודיווח על תקלה במוצר. במעמד שיחה זו נציגת השירות יידעה את הלקוחה כי מיום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול ההסדר לאספקת חלפים ללא תמורה, על כן והחל מאותו היום כלל הלקוחות נדרשים לשלם על חלקי החילוף. על אף המידע הלקוח הסכים לקבל שירות ותואם ביקור טכנאי ליום 21072013.

4. במעמד ביקור טכנאי נמצא שיש צורך בתיקון לאגרים שמתבצע אך ורק במעבדת השירות ודורש הובלה של המוצר הלוך ושוב. הלקוח קיבל הצעת מחיר בסך 700 ₪ כולל הובלות הלוך ושוב.

5. חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הינה חברת שרות למוצרי חשמל. החברה מספקת שירותים טכניים ליבואנים שונים בישראל ומשמשת כתחנת שרות קבלנית משנה לכל דבר ועניין ואינה אחראית לאספקת החלקים ללא תמורה.

6. אי לכך ובהתאם לכתוב לעיל לא נוכל לאשר ללקוח את דרישתו לתיקון המוצר ללא עלות.



חברתנו עושה כל שביכולתה לספק לקהל לקוחותיה שירות מקצועי, אדיב ואמין ונשמח לעמוד לרשותו של הלקוח בכל עת.



תגובה:
ניתן לשדרג את הרחבת האחריות ב 189 ש"ח לשנה כך שתכלול את החלקים התפקודיים.
במידה והלקוח מעוניין ניתן ליצור קשר בטלפון 03-9631500 עם מורן עשרי, מנהלת השירות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה