פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בכתב אחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הכשרת הישוב 23 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
כאשר התקינו אצלי מדיח חדש מתוצרת באוכנט הטכנאי הציע לי הרחבת אחריות ל8 שנים חלקים וביקור טכנאי, את האחריות ביצעתי עם שרות פלוס וכך גם כתוב בכתב האחריות שקבלתי משרות פלוס כעת הם טוענים שהאחריות מבוטלת בגלל שהיבואן פשט רגל. ואם אני רוצה לעשות שוב אחריות על החלקים עליי להוסיף כסף. לא ברורה לי הטענה שהאחריות נתנה ע"י היבואן אני קבלתי כתב אחריות משרות פלוס ולא מהיבואן. כעת שהמדיח שלי התקלקל נדרשתי לשלם 700 שקל.
כספי סוג הנזק :
תיקון המדיח ע"פ כתב האחריות או החזר של דמי הביטוח פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי, מנהלת שירות שם ותפקיד:
1. ללקוחה מדיח כלים תוצרת חברת באוקנכט, דגם GSFS6458IN שנרכש ב 041110.
בעת רכישת המוצר, הלקוחה קיבלה מאת היבואן, קרדן סחר בע"מ, אחריות מלאה לשנה+7 שנים נוספות כאחריות נוספת מוגבלת לאספקת חלקי חילוף תפקודיים ללא תמורה. האחריות אינה כוללת תשלום של ביקורי טכנאים ואו חלקים שאינם טכניים או חשמליים.



2. בנוסף לכך, ניתנה ללקוחה האופציה, במסגרת המבצע שקיים היבואן, לרכוש אחריות נוספת לביקורי טכנאים. הלקוחה אכן רכשה אחריות מורחבת לביקורי טכנאים בלבד שנכנסה לתוקף בתאריך 041111 ותפוג בתאריך 041118.



3. בתאריך 29072013 הלקוחה יצרה קשר עם מוקד השירות ודווחה על תקלה במוצר. במעמד השיחה נציגת השירות עדכנה אותה כי מיום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול ההסדר לאספקת חלפים ללא תמורה, על כן והחל מאותו היום כלל הלקוחות נדרשים לשלם על חלקי החילוף.

4. אין ולא יכולה להיות מחלוקת בנושא היות ועבור מוצרי חשמל מסוג באוקנכט ואו ווירפול, החברה שהעניקה אחריות למוצרים ולחלקי החילוף, הינה חברת קרדן סחר בע"מ והעובדה היא שסופקה ללקוחה תעודת אחריות של היבואן בה הוא מסביר את כל התקנון וגם תקנון החברה ובהתאם לתקנון הלקוחה הרחיבה את האחריות הרחבת שירות עבור ביקורי טכנאים.
עובדה זו הייתה ונשארת כעובדה מוגמרת אשר אין עליה מחלוקת, כפועל יוצא אין כל ממש בטענה כי חברת שירות פלוס אחראית לאספקת חלקי חילוף בנוסף או במקום חברת קרדן סחר בע"מ.



5. חברת שירות פלוס מימשה את זכותה בהתאם לתקנון המבצע של האחריות המורחבת ומוגבלת, למכור ללקוחות קרדן סחר בע"מ, אחריות נוספת בגין ביקורי טכנאים בלבד, כפי שבוצע בפועל וכפי שמפורט בחשבונית שהומצאה ללקוחה. כל ניסיון לצקת אחריות נוספת לשירות פלוס מלבד האחריות עליה שירות פלוס התחייבה, אינה עומדת במבחן המציאות ומוכחשת מכל וכל. אנו כחברת השירות עומדים בכל המטלות שהחוק מציב בפנינו ובכל פעם שהלקוחה פנתה לחברת השירות לשם קבלת שירות הגיע טכנאי ועשה את עבודתו נאמנה, כל עוד היבואן עמד בהתחייבותו כלפי הצרכנים באספקת חלקי חילוף ללא תמורה.



6. חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הינה חברת שרות למוצרי חשמל. החברה מספקת שירותים טכניים ליבואנים שונים בישראל ומשמשת כתחנת שרות קבלנית משנה לכל דבר ועניין ואינה אחראית לאספקת החלקים ללא תמורה.



תגובה:
הוצע ללקוחה לשדרג את האחריות בסך של 189 ₪ לשנה כך שהאחריות תכלול גם חלקי חילוף, לצערנו הלקוחה סירבה.
חברתנו עושה כל שביכולתה לספק לקהל לקוחותיה שירות מקצועי, אדיב ואמין ונשמח לעמוד לרשותה של הלקוחה בכל עת.



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה