פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול אחריות ללא הודעה מוקדמת, ואי מתן החזר על הכסף ששולם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הכשרת היישוב 23, ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בשנת 2009 רכשתי מכונת כביסה במחסני חשמל.
המתקינים מטעם המוצר היו "שירות פלוס".
לאחר ההתקנה בביתי, שילמתי 1560 ש"ח נוספים עבור 8 שנות אחריות נוספות, הכוללות אחריות מלאה, ללא תשלום עבור ביקור טכנאי, עבודה, חלקים חשמליים+ מכניים+ פילטר+ שקע+ שירות VIP.
לאחר כארבע שנים, המנוע הפסיק לעבוד. זאת אני יודעת מהטכנאי שהגיע, ואמר שעלות החלפתו תהיה כ- 750 ש"ח (לאחרהנחה).
אמרתי לו שיש לי אחריות מלאה על המוצר, והנ"ל הסביר לי, שהיצרן הסיר את האחריות שלו מול חברת "שירות פלוס" ולכם גם הם מסירים אותה.
התקשרתי לחברה, אחרי 18 דקות ענתה לי הנציגה (פי 6 ! מזמן ההמתנה המותר לפי תקנות הגנת הצרכן (מתן שירות טלפוני), התשע״ב-2012 1). שאמרה לי שהיא תעביר את הבקשה להחזרים, ויחזרו אלי תוף מספר ימים.
רק אחרי 3 שבועות חזרו אלי, ולהלן תשובתם:
מתוך 1560, כמעט 400 ש"ח לא ינתנו בגלל האביזרים שנרכשו בעת ביצוע האחריות במחיר מוזל, וכעת מחירם המלא ייגבה.
10% ינוכו מהסכום בגלל שברצוני לבטל את האחריות.
חושבו 3 שנים שניצלתי את האחריות
ועוד חישובים נוספים שלא הצלחתי להבין, וסה"כ מה שיוחזר לי יהיה כ-300 ש"ח.
מאד חשוב לציין, שלא אני זו שבחרה לבטל את האחריות, אלא רק לאחר שחברת שירות פלוס ביטלה את החוזה שלה מולי בכך שהסירה מעצמה אחריות, וציפתה שאמשיך לשלם לה כספים נוספים עבור השירות שלה.
ולכן, 10% לא יכולים להחשב עבור ביטול, וגם החלקים שקניתי במועד קניית האחריות.
לפי החישובים שלי אני אמורה לקבל מהם בחזרה לפחות 780 ש"ח (עבור כל שנה שנותרה (סה"כ 4 שנים) 195 ש"ח.
וכעת, לאור ההתנהלות המנוולת שלהם, אני רואה לנכון לדרוש את כל הסכום- 1560 ש"ח.
ואינני מעוניינת בשירות שלהם. נאלצתי לרכוש מכונה חדשה, לאחר ששירות פלוס לא חזרו אלי עם הפתרון המתאים.
ביקשתי לדבר עם המנהלת, אמרו שהיא תחזור אלי תוך שעה... עבור כבר כמעט שעתיים....
בבקשה מכם, מה אפשר לעשות בנדון?
עוגמת נפש סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה