|
|
|
|
|
|
חיוב בתשלום למרות ביטול העיסקה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תלאביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
באותו יום שהבעתי הסכמתי לגלוש באמצעות 013,כשעה לאחר מכן הודעתי על ביטול הסכמתי.בעקבות זאת שאלני נציג החברה לפשר הביטול ,סירבתי לפרט זאת ,בכוחנות נוראית איים עלי שלא אוכל לבטל והוא יחייבני בכל זאת בתשלום לכל השנה .גם אם לא אגלוש דרכם.
מסרתי לו שבבדיקה שערכתי רשאי הלקוח לבטל תוך שבועיים את העיסקה .ובכל זאת הודיעני בצורה אלימה שיחייבני בתשלום .והנה אכן קבלתי החודש חיוב ראשוני
אודה לכם אם תודיעוני האם אכן רשאי הוא לחייבני?
עד כה לא גלשתי איני גולש ואיני מתכוין לגלוש דרכם בשום אופן בגלל האלימות והכוחנות של נציג החברה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העיסקה של גלישה דרך 013 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראי פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר צברי נובעת מאי הבנה, שמקורה בנציג חברתנו. |
תגובה: |
• שוחחתי עם הלקוח ועדכנתי אותו שלבקשתו נותק משירות האינטרנט המהיר, עוד בטרם הגיעה מכתבו לאתר.
• כהטבה שירותית ולפנים משורת הדין, הוחלט שלא לחייבו בדמי היציאה, הקיימים כחוק.
• הטיפול נסגר לשביעות רצונו המלאה של מר צברי.
בברכה, |
פתרון: |
|
|
|