פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה של תשלומים לברק במשך חצי שנה נושא התלונה:
פז  בלה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
נסציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב27,11,05 עברתי להוט לתכנית בנדל וסוכם שאשלם עבור האינטרנט 74 שקלים ,הודעתי לברק שהיה הספק הקודם שיש שינוי ועליהם להפסיק לחייב אותי כבעבר עבור השירות ,להפתעתי החיוב המשיך להופיע בינואר של 82,30 הודעתי לברק על כך טלפונית והם הבטיחו שהנושא יטופל ,והחיוב יוחזר לי בחודש פברואר ,בפברואר שוב חויבתי ושוב פניתי ונסיתי לברר מדוע חויבתי שנית ולא הוחזר התשלום עבור ינואר נאמר לי שהיתה טעות שתתוקן במרץ ,חיכתי בסבלנות ובאפריל פניתי שוב ושום בקשו ממני סליחה על הטעות והובטח לי שנית שיזכו אותי עבור החודשים שחויבתי ,בחודש מאי .בחודש מאי חויבתי בפעם החמישית על שירות שאני לא מקבלת ,הפעם פניתי בכעס רב והבעתי בתקיפות את מחאתי על הענין ,ושוב אותה התנצלות והבטחה שביוני אני אקבל דרך כרטיס האשראי זיכוי בגין חמישה חודשים שחויבתי ללא הצדקה .החודש שוב חויבתי ושוב פניתי לנציגי ברק שהבטיחו לי שיזכו את המנוי שלי ,ולא כפי שהובטח לי שיחזירו לי את הכסף לחשבון ישירות ,רק עבור חמישה חודשים ולא עבור 6 חודשים שברק חייבת לי ,כי את התשלום השישי לא ברק גבתה אלא חברת האשראי כי הם הודיעו לחברת האשראי על ביטול החיוב וזה עניני כעת מול חברת האשראי לגבות את התשלום של חודש מאי שחויב ביוני ,אני מוחה על הדרך השלומאלית שבה טופלתי ודורשת החזר מידי של הכספים שחויבתי דהיינו עבור ששה חודשים ,בתודה פז בלה 089403636
עגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• חיוביה של גב' פז לא נבעו ממבצע האינטרנט המשותף לחברת 013 ברק ולחברת HOT, אלא משם משתמש נוסף, שהיה רשום על שמה.
• לכשנתגלתה הטעות טופל הנושא בחברתנו. ברצוני להתנצל בפני הלקוחה על העיכוב שחל בסיום הטיפול.
• שוחחתי עם הלקוחה ועדכנתי אותה על כך שכספה יוחזר לה במלואו בימים הקרובים מאוד.
• לשמחתי, הנושא נפתר לשביעות רצונה.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה