|
|
|
|
|
|
חיוב בתשלום למרות ביטול העיסקה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב- 20.6.06 בשעות הערב, התקשרתי לשרות הלקוחות של החברה והבעתי את הסכמתי להתחבר לברק כספקית אינטרנט. למחרת בבוקר, התקשרתי שוב והבעתי את רצוני לבטל את העיסקה. נאמר לי כי לא אוכל לבטל והחברה תחייבני בכל זאת בתשלום לכל השנה. לאור העובדה כי חלפו פחות מ-24 שעות בין מועד בקשתי לחיבור ובין בקשתי לנתק, לאור העובדה כי טרם השתמשתי בשרותי החברה - טרם הוסדר החיבור הטכני ולאור העובדה כי התברר לי כי רשאי הלקוח לבטל תוך שבועיים את העיסקה- על פי חוק הגנת הצרכן.
איני רואה סיבה לכבול אותי לחברה, ואינה מובנת לי דרך כוחנית זו הפוגעת בלקוחות החברה ומכאן במוניטין שלה.
צר לי שכך מתנהלים הדברים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העיסקה של גלישה דרך 013 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראי פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
• הלקוח צורף לשירותי האינטרנט המהיר בחברתנו באופן מיידי, על פי תנאי המבצע, אשר נמסרו לו במלואם (כולל תקופת ההתחייבות לו).
• ביכולתו של הלקוח להתנתק מן החבילה. זאת, בכפוף לתנאיה ולהתחיבויותיו לחברת 013 ברק. אין ולא הייתה כל כוונה לכבול את מר שטרנהיים לשירות כזה או אחר.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|
|