פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אוטומטי עבור חבילות אינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
משרד התקשורת
משרד התמ"ס-הממונה על הגנת הצרכן
המועצה הישראלית לצרכנות
איגוד הצרכנים בישראל
אמון
אתר "תלונה"


הנדון: חיוב אוטומטי עבור חבילות אינטרנט.

א.ג.נ.

ישנם גופים בחוק אשר קיבלו אישור להעריך את שייכותו של הלקוח אליהם באופן אוטומטי, בהעדר הודעה אחרת מצידו. מדובר למשל בביטוחי רכב, שהעדרותם עלולה לפגוע פגיעה קשה בלקוח.
אף האם אינטרנט מקביל לביטוח רכב? ויותר מכך- האם חברות האינטרנט רשאיות לעשות הון על גבינו?
ברצוני לשתף אתכם ב"חוויה" הבאה:

אני מנוי אינטרנט בחברת 013 ברק. פעם בכמה חודשים אני מתקשר, בודק עלות חודשית עדיפה וכל פעם נאמר לי מחדש להתקשר "סביבות" עוד חודשיים שלושה על מנת לעדכן את תוכניתי.
פעם אחת פיספסתי התקשרות עימם, ולאחר זמן מה גיליתי שדמי המנוי החודשיים שלי שולשו!
כאשר ניסיתי לרדת לחקר הענין, למרות שלא הייתי מחויב לחברה לתקופה שהיא, נאמר לי שבחשבוניות במיילים שהם שולחים מפורטות כל ההודעות ללקוח וכד'.

טענתי שזה איננו מספק אותי כיוון שחשבון המייל שלי אצלהם כלל אינו פעיל (ואני סבור שאינני היחידי) וכי אין זו דרך מספקת להודיע על חידוש חבילה, בטח ובטח שבמחיר מופרז.
היפה שבכל הענין הוא שכעת, לאחר שיחת טלפון, המחיר ירד שוב לשליש המחיר ועדיין אינני מחויב אליהם בדרך כלשהיא ותנאי ה"מבצע" לא השתנו בכהוא זה, מלבר עובדת שיחת הטלפון שביצעתי.
משמע- באותם תנאים ולאותו שרות ישנם מספר מחירים אשר הספק מחייב בהם לקוחות אשר לא קראו את הודעות המייל והגיבו כראוי.

אני קורא לכם להבהיר לברק 013 כי שיטת פעולה זו איננה ראויה וכי היא איננה לגיטימית, גם אם נמצאת בצד האפור של החוק- אך זאת אין אני יודע וזאת אני מבקש מכם לבדוק.

אני מודה לכם על ההתיחסות ומקווה שתעזרו לצרכן לשמור על האינטרסים שלו.

בכבוד רב,

אורן מלברגר
גנסין 12, חיפה
0547-823223
כספי סוג הנזק :
החזר הפרש עלות החבילות עבור 4 חודשים פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• בעת הצטרפות למבצעי האינטרנט המהיר של חברת 013 ברק, נשלח לכל לקוח ובאופן מיידי תקנון מפורט, הכולל את פרטי המבצע המלאים.
• לעצם העניין, המבצע אליו היה מר מלברגר רשום, כולל שני מרכיבים:
o הראשון, תקופה בת שישה חודשים במחיר 39 ₪ (כולל מע"מ) בכל חודש.
o השני, מהחודש השביעי ומעלה במחיר 79 ₪ (כולל מע"מ) לחודש.
• חברת 013 ברק לא מסתפקת באותו תקנון, האמור לעיל, אלא מעדכנת חודש בחודשו ובכל חודש את ציבור לקוחותיה בדבר מבצעיהם. זאת, באמצעות החשבונית החודשית.
• לשמחתי, נודע לי כי, כפי שציין מר מלברגר, נפתר הנושא לשביעות רצונו המלאה.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה