פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בתאריך פניתי אליכם בבקשת זיכוי על גבייה שהוט עשו על שיחות לחו"ל למרות שבמקביל אתם גביתם ממני כי אתם ספק השיחות שלי לחו"ל. כבקשתכם, שלחתי לכם את החשבוניות בפקס וקיבלתי SMS המאשר את קבלת הפקס. לאחר שלא יצרתם עימי קשר, פניתי אליכם ונדהמתי לגלות שהנציג אמר לי שלא הגיעו הפקסים. לא התווכחתי ושלחתי בשנית את החשבוניות במייל- בתאריך 28.11. גם הפעם קיבלתי אישור שהחשבוניות הגיעו ושבקשתי תטופל תוך 3 ימי עסקים!!!!! כאמור, עבר כמעט חודש מאז.
במהלך החודש נציגי שירות הבטיחו לי פעמיים שהם יחזרו עם תשובה בימים הקרובים ולא חזרו.
לא ייתכן שזה לוקח כ"כ הרבה זמן!!!!!
אבקש לחזור אליי עוד היום עם תשובה בעניין.
תודה
צבי ***
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי בהקדם!!!!!!! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה