|
|
|
|
|
|
חיוב כספי פתאומי בפברואר 2014 לאחר סיום התקשרות בסוף 2013 + אי מתן חשבונית על אף בקשות אינסופיות |
נושא התלונה: |
יום שני 03 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חיפה מרכז אומגה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אני שותף בחברה קטנה וצעירה העוסקת בגיבוי מידע עסקי.
מתחילת דרכנו עד סוף 2013 קיבלנו שירות מזעזע של נטוויז'ן 013.
המדהים מכל הוא שהשבוע גילינו כי בפברואר 2014 - חודשיים לאחר שהתנתקנו מהם - חברתנו חויבה על ידם בסך 415 ש"ח!! על מה בדיוק? לא ברור כלל.
בנוסף, עד היום טרם קיבלנו את הקבלה עבור חיוב של חודש 12/2013.
לחברה צעירה כמונו הדבר מהווה פגיעה קשה מאוד. לא נשקוט עד שיושב כספנו ונקבל את הקבלה המגיעה לנו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
השבת כספנו + מתן קבלה עבור חיוב 12/2013 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|