פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס יציאה למרות בקשה לביטול בזמן שיחת ההתחברות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום א' 25/6 פנתה אליי נציגת שיווק של 013. בשיחה עם נציגת השיווק שהבטיחה לי תנאים מסויימים. ביקשתי שלא להתחבר עד שלא יגיע לידיי פקס ובו תנאי החבילה וההצתרפות. כיוון ועד היום 29.6 לא קיבלתי פקס זה התקשרתי לחברה ושאלתי מדוע לא קיבלתי את הפקס ושאני רוצה להתחבר אליהם לפי אותם תנאי מבצע שהובטח לי, הנציגה אמרה שאין בעיה ביקשה פרטי האשראי נתתי לה ובמקביל ביקשתי שוב שתחזור על הפרטים של המבצע שכבר לא היו אותם תנאים,
לאחר ויכוח אמרה לי הנציגה שאני אקבל את אותם התנאים. ביקשתי שוב שתשלח לי פקס עם הפרטים שהיא מבטיחה. הנציגה אמרה לי שהיא לא יכולה לשלוח לי פקס. אמרתי לה שאם כך אני לא מעוניין להתחבר דרכם ושתבטל את התהליך.
הנציגה אמרה שאני לא יכול לבטל כי אני בהתחייבות למרות שלא גלשתי ולא קיבלתי שם משתמש וסיסמה מהם ושאני יחוייב בקנס יציאה. לאחר ביקור באתר תלונה התברר לי שאני לא היחיד ושזאת הדרך של חברה זאת לצרף לקוחות.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• עם קבלת הפניה מטעמכם, שוחחתי עם הלקוח, על מנת להבין את הנושא לעומקו.
• לבקשתו, נשלחו אליו פרטים שונים, הנוגעים לחשבונו.
• לצערי, נעשו לאחר מכן ניסיונות רבים לשוחח עם הלקוח, אך ללא הואיל.
• למר נוי ניתנו האמצעים ליצור קשר ישיר עם מוקד השירות של חברת 013 ברק, על מנת להמשיך את הטיפול בעניינו.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה