פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פעולות לא חוקיות של מר ניר *** נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מר ניר ***, פעל בניגוד לחוק, בכך שהתעלם מפנייה ישירה שלי אליו בדבר פעולות לא חוקיות אשר נעשו ע"י מוקד המכירות ומחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן. בפנייה פורט כי נציגה מטעם מוקד המכירות של נטוויז'ן מכרה שירותי אינטרנט בשפה העברית לאזרחית שאינה דוברת עברית, וכן אודות עבירות על החוק שבוצעו ע"י גברת אילנה לייבוש משה, ממחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן. נציגה מטעמו, מנהלת במחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן, מסרה כי מר ניר שטרן מודע למכתבי. בכך מר ניר שטרן נתן גיבוי להמשך הפרת החוק בחברת נטוויז'ן, ועל כן נושא באחריות ישירה להפרות החוק האלה ולהמשכן. בפעולתו מר *** מעל בתפקידו כמנכ"ל החברה, ופגע פגיעה קשה בציבור לקוחותיה בהווה ובעתיד.

מצורף העתק פנייתי למר ניר ***:



לכבוד מר ניר ***,,
בחודש יולי 2014 חברת נטוויז'ן, אשר סיפקה שירותי אינטרנט לביתנו, גבתה מאיתנו סכום חריג בגין שירותי אינטרנט. נציגי החברה מסרו כי מנהלים יבדקו את הנושא ויחזרו אליי, ולא חזרו במועד שהובטח. לאחר שפניתי למועצה לצרכנות, ובאיחור של שבועיים, השיבה גברת אילנה לייבוש משה מטעם נטוויז'ן. גברת משה שלחה למועצה לצרכנות מכתב הרווי באמירות שקריות לפיהן ביקשנו שדרוג של שירותי האינטרנט וכי אנה עמדה בעבר בקשר עם חברת נטוויז'ן בשפה העברית. זאת לאחר שגברת משה הודתה בשיחה מולי כי שותפתי לדירה הבהירה לנציגת המכירות כי היא אינה מדברת עברית. למרות זאת, נציגת המכירות של נטוויז'ן המשיכה את תהליך המכירה המדומה וחייבה אותנו בחיוב הנוסף. כמו כן, מבירור שערכתי עם שותפתי לדירה, אנה, היא מסרה שהיא לא הציגה פרטי תשלום כלשהם במהלך השיחה, ולכן המכירה הייתה בלתי חוקית. גברת משה סירבה לבקשתי לערוך בירור מקיף לפרטי האירוע מול נציגת המכירות, ובכך מנעה טיפול אמיתי בהתנהלות לא חוקית של חברת נטוויז'ן. בתגובתה גברת משה התעלמה ממקרה חמור של הונאה כלפי לקוחות שבוצע ע"י נציגת מכירות של חברת נטוויז'ן. התנהלותה מהווה עדות לכך שזוהי דרכה של נטוויז'ן להונות את לקוחותיה. אני אפעל לפרסום מקרה זה באמצעים הרלוונטיים, כולל ציון פנייתי אליך, מר ניר שטרן, בנושא. אני תקווה שמקרה זה ישמש אתכם כדי לערוך בדק בית באשר לפעולות נציגי המכירות ונציגי פניות הציבור בחברתכם.
.פנייתך התקבלה ותטופל במהלך חמשת ימי העסקים הקרובים
מספר הפנייה לצרכי המעקב היא : 219414698


,לשירותך
מוקד פניות הציבור נטוויז'ן


013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה