פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מחלקת פניות הציבור ומנכ"ל החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחלקת פניות הציבור בחברת נטוויז'ן אינה ממלאת את תפקידה כקבוע בחוק, וזאת בידיעת מנכ"ל החברה, מר ניר שטרן. ייתכן מאוד כי מחלקת פניות הציבור בחברה מעסיקה קרובי משפחה, באופן שמונע בירור אמיתי של הפניות. כך למשל, לפנייתי לחברה, השיבה אילנה לייבוש משה, עובדת במחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן, תשובה שקרית שסתרה תשובה נוספת של החברה למשרד התקשורת. בתשובתה התנערה גברת לייבוש משה מאחריות נטוויז'ן למקרה הנ"ל. פנייה נוספת למשרד התקשורת ומחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן לגבי התנהלותה של גברת לייבוש משה וטיפולה בתלונה, הולידה תגובה מאורטל משה, ייתכן קרובת משפחתה של מושא התלונה. משום שפניות נוספות בעניין הופנו למנכ"ל החברה, מר ניר שטרן, ברור כי האחרון מודע לטיפול של מחלקת פניות הציבור, ולניגוד העניינים, אם קיים, במחלקה זו בחברה.
יש לציין כי ניגוד עניינים והיעדר תפקוד הולם של המחלקות לפניות הציבור בחברות השונות הינו עבירה על החוק ומהווה פגיעה משמעותית בציבור הלקוחות ובשקיפות ההתקשרות עם חברות אלה.
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה