פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא מוצדקת< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קרית אתא - גוש עציון 1/1 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משנה וחצי בערך חתמתי על עסקה עם 013 ברק - התקשרות לחו"ל על ידי כרטיס שנקרא Global Card. בחוזה צוין כי הכרטיס ניתן בחינם, והחשבון שלי יחוייב רק במידה ואשתמש בו מעל ל 10 דקות בחודש. כלומר 10 דקות ראשונות ניתנות בחינם. אני מדגישה כי הנציגים של 013 ברק חזרו ואמרו כי כל עוד לא אשתמש בכרטיס לא יהיה לי שום חיוב. אחרי שנה וחצי בערך (לפני כמה ימים ) אני מקבלת מכתב ובו חיוב על סך 25 שקלים...התקשרתי לברק 013 וסיפרתי להם שלא השתמשתי כלל בכרטיס ושאני רוצה שיבטלו לי את החיוב וגם את העסקה (הייתי מאוד מאוכזבת מהעסקה הלא הגיונית הזו). מצידם הנציג של ברק אמר כי הוא אינו יודע מה היתה העסקה וכי זה לא רלוונטי כרגע (זה היה מעין התנערות מאחריות??? מה? הנציג שחתמתי איתו על העסקה אינו קשור לחברה עצמה?...)הוא ציין כי אינו יכול לבטל לי את החיוב ושהתקשרתי מאוחר מידי והדבר היחידי שהוא יכול לתת לי זו הטבה או מתנה של שיחות לחול, אמרתי לו שאני לא מעוניינת כי זה לא ישמש אותי מאחר ואני לא נוסעת לחול. הוא אמר שאין מה לעשות, שהחיוב הוא חיוב חודשי של 2.5 שקלים ושאי אפשר לבטל אותו....ואני נדהמתי לגלות שבכלל חייבו אותי בצורה חודשית, שום כתוב בחוזה לא הזכיר דבר על תשלום חודשי, ולא חתמתי על שום דבר כזה...גם לא ידעתי שבמשך שנה וחצי ממשיכים לחייב אותי..לא קיבלתי שום מכתב ושום הודעה כי החשבון שלי מחוייב!.. בקצב הזה הם יכולים לטעון שאני חייבת להם גם 100 שקל או יותר אפילו..
אמרתי לו שזה לא הגיוני שמצידם של 013 ברק יטענו פתאום כי אני חייבת לשלם להם 25 שקל כשלא ידעו אותי על זה, וביקשתי לדבר עם האחראי , הוא טען כי אי אפשר וביקש ממני מספר טלפון שיחזור אלי תוך כמה דקות...חיכיתי שעה, התקשרתי שוב, ענה לי מישהו אחר, אמר כי אותו נציג שמכיר את המקרה יחזור אלי שוב תוך כמה דקות... חיכיתי שוב שעה והתקשרתי פעם שלישית, ענתה לי נציגה וגם היא אמרה שאין לי מה לדאוג , שהבעיה תיפתר עוד היום , הם לא חזרו אליי בכלל........
ואני שואלת את עצמי איזה מן שירות זה??? לבקש מספר טלפון ולהגיד שיחזרו תוך *כמה דקות* זו דרך טובה להיפטר מלקוחות....
אני ממש מרגישה שסידרו אותי, מעולם לא נתקלתי בכזה חוסר התאמה בין העסקאות שאתם מחתימים לקוחות עליהם ובין הפתרונות הצולעים שמנסים לסדר הנציגים שלכם בטלפון......

כספי סוג הנזק :
לבטל את החיוב ולבטל את העסקה + התנצלות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• חיוביה של גב' ירקוני לא נובעים משירות ה – GLOBAL CARD, שאכן הינו ללא תשלום.
• החיוב נבע ממבצע חיוג מישראל לחו"ל, אשר נגרר עקב ביטול הוראת הקבע מטעם הלקוחה.
• שוחחתי עם הלקוחה ועדכנתי אותה על ביטול החיוב ולבקשתה בוטל המנוי על שמה בחברתנו.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה