פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כפולים עבור שירותי אינטרנט וסירוב להחזיר חיובים אלו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/7/05 עברתי לחבילה חדשה של שירותי אינטרנט בעלות חודשית של 48.00 ש"ח לחודש.
מאוגוסט 2005 חייבה אותי החברה גם עבור החבילה הישנה וגם עבור החבילה החדשה.
מיד כשגיליתי זאת פניתי לחברה בפברואר 2006 וביקשתי לבטל את החיוב הכפול ולהחזיר לי את התשלומים העודפים.
החברה לא רק שלא החזירה לי את התשלומים הכפולים אלא המשיכה לחייב אותי בתשלומים כפולים.
אי לכך בתחילת מרץ 2006 הודעתי לחברה על הפסקת המנוי וביקשתי שוב להחזיר לי את התשלומים העודפים שנגבו.
למרות זאת החברה חייבה אותי בחיוב כפול גם עבור חודש מרץ 2006.
מספר פניות שלי לחברה בכתב להחזרת התשלומים העודפים שנגבו ממני,לא זכו לכל התייחסות רצינית. (בתחילת אפריל 2006 השאירו לי הודעה טלפונית כי כל הכספים העודפים שנגבו יוחזרו, אך דבר לא נעשה)
כספי סוג הנזק :
החזרת כל התשלומים העודפים שנגבו. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• מר הכהן המשיך להיות מחוייב בשגגה, עקב טעות אנוש ובתום לב, בעבור חבילתו הקודמת בשירות המהיר באינטרנט.
• ברצוני להתנצל על הטעות וכפי שמר הכהן עודכן על ידי, כספו יוחזר במלואו לכרטיס האשראי הרשום על שמו בחברתנו.
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה