גביה חודשית חוזרת לא לפי ההסכם |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום, הפעם החלטתי לפרסם את טענותיי כלפי חברת 013 ברק, כפי שהבטחתי בפנייתי אליהם במייל.
בחודש יוני פניתי לחברה לשאול מדוע נגבה מחשבוני סכום הגבוה מכפי שסיכמנו,וביקשתי להתנתק (מאחר וזו לא פעם ראשונה לתקריות איתם בנושא גביית כספים בהנחה שהלקוח לא שם לב),הנציגה הבטיחה לי שמעכשיו אשלם 20 ₪ ושאשים לב אחרי שנה לצלצל שוב,התנצלה קיבלתי את ההתנצלות ונשארתי ,לאחר חודשיים שוב שמתי לב לגבייה של 35 ₪,פניתי לנציג החברה בצ'אט,ושוב התנצל אמר שיזכו אותי ואכן חודש אחרי שילמתי 5 ₪ (חישוב לא ברור של זיכוי אבל ההתעסקות בזה גוזלת ממני המון) ושוב חודש אחרי-(ספטמבר) נגבה מכרטיס האשראי שלי 35 ₪, אתמול כתבתי מכתב תלונה לשרות 013 לדעתי הם פועלים בשיטת "מצליח" מרוויחים המון כסף "מהטעויות" לא טורחים להחזיר רטרו וכך אם לקוח גילה את הטעות הכספים שנגבו לא רלוונטיים עבורו ומאוד רווחיים לחברה,מבחינתי זוהי גנבה!!!אני מעוניינת לתבוע את החברה ומבקשת ליידע את הציבור.תביעה ייצוגית תסייע לכולנו.
מבקשת הדרכה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|