פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות במחלקת לקוחות ובמחלקה הטכנית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שירות מזעזע שבחיים לא נתקלתי בתופעה כזאת כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך כמעט שבוע אני לא מצליח להתחבר לאינטרנט, ולא מצליחים לפתור את התקלה, כל יום נותנים לי שם משתמש זמני ל 24 שעות , ומבטיחים שהבעיה תפתר ולשווא, אף אחד לא מתקשר לוודא , כל יום במשך שבוע אני מדבר איתם בטלפון לפחות במשך חצי שעה לפתרון הבעיה ויש הרגשה שמתרחש שם בלגן שאין בקרה וכל אחד פועל ועובד לפי נהלים אחרים, ראו הוזהרתם , מחר אני מתנתק מהם אם הבעיה לא תפתר.
ובזבוז זמן ושיחות טלפון- כספי סוג הנזק :
חיבור בצורה תקינה ורציפה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• צר לי על תחושתו של מר מושקה גל, בנוגע לשירות שניתן לו. מבדיקת מערכות חברת 013 ברק נעשו מספר ניסיונות לשוחח עימו, על מנת לסייע לו בפיתרון הבעיה, אך ללא הצלחה.
• גם מטעמי נעשו ניסיונות רבים לשוחח עם הלקוח, לאחר קבלת פנייתכם, אך ללא הואיל. גם מספרי הטלפון המופיעים בפנייתו נתגלו כשגויים. למר מושקה גל ניתנו האמצעים ליצור קשר ישיר עם מוקד השירות של חברת 013 ברק, על מנת להמשיך את הטיפול בעניינו.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה