פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי וסרוב להחזיר לי את כספי שנגזל ע"י 013 ברק נושא התלונה:
מרקוס ברוך שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 7/5/06 שוחחתי בטלפון עם נציגת 013 בשם סבאא וסוכם על המשך מנוי האינטרנט שלי. הסיכום היה שהמנוי בחודשים מאי-יוני 2006 יהיה חינם, בחודשים יולי-ספטמבר 2006 אשלם 15 ש"ח לחודש, אוקטובר 2006 עד יוני 2007 אשלם 39 ש"ח לחודש. (הסכומים כוללים מע"מ).
למרות הסיכום, חוייבתי בחודשיים הראשונים בסכום של 59.22 + מע"מ לכל חודש.

ב- 3/7/06 פניתי טלפונית לנציג 013, יובל. בשיחה שארכה כשעה, סיפר לי יובל כי בטעות נפתח לי חשבון חדש, במקום להאריך את החשבון הישן. החיוב השגוי היה בגין החשבון הישן, בו הסתיימה כבר תקופת המבצע הקודם. יובל הבטיח שתוך כיומיים אקבל זיכוי לחשבון כרטיס האשראי שלי. כמו כן הוא הגדיר מחדש את החשבון הישן שלי, בתנאים שהובטחו לי ע"י סבאא.

כיוון שיובל לא השלים את הפעולה והשמיט כתובת דואר שהיתה בשימוש, פניתי שוב ב- 7/7/06 לנציגה בשם עינב, אשר פתחה מחדש את כתובת הדואר.

כיוון שעינב טעתה באיות הכתובת, פניתי כעבור מספר שעות לנציג בשם זוהר, אשר תיקן את הטעות. זוהר הבטיח לי שיתקשר אלי כעבור יומיים כדי לוודא שהתיקון בוצע כהלכה והבטיח להעניק לי פיצוי בגין ה"טירטור" שעברתי, בשווי של מנוי לשבועיים.

זוהר לא התקשר.

לאחר כשבוע, ב- 11/7/06 שוחחתי כשעה וחצי עם נציגת 013, טלי. הסברתי לה שוב את טענתי. היא מסרה לי שאינה רואה את רישום שיחתי עם יובל ואינה מוכנה לזכותי בסכום שנלקח ממני בטעות. הדרך שהוצעה לזכות אותי היתה ע"י "הענקת" חודשי מנוי נוספים ללא תשלום, תוך הארכת משך המנוי שלי.
סיימתי את שיחתי איתה ללא סיכום, כיוון שהצעתה לא מקובלת עלי.

אני דורש להחזיר לי את כספי מיידית ולפצות אותי על בזבוז הזמן בשיחות טלפון ארוכות.

בזבוז זמני היקר סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• ראשית, ברצוני להתנצל בפני מר מרקוס על העיכוב בהעברתו למבצע הגלישה בשירות האינטרנט המהיר בחברתנו. הדבר נבע עקב תקלה טכנית נקודתית.
• שוחחתי עם הלקוח ועדכנתי אותו על הזיכוי, אשר יועבר לכרטיס האשראי הרשום על שמו ועל ההטבה השירותית שניתנה לו ע"י חברת 013 ברק.
• לשמחתי, נפתר הנושא לשביעות רצונו של הלקוח.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה