פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות לשנתיים בלי ידיעתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 3 חודשים נרשמתי לשירותי האנטרנט של 013 דרך הטלפון.
נאמר לי בטלפון כי אני מתחייב ל- 3 חודשים במחיר של 14.99 לחודש ואח'כ ללא התחייבות. לאחר 3 החודשים קיבלתי חשבון של 39 ש'ח לחודש ומיד רציתי לבטל את השירות ולעבור לספק אחר. כאשר התקשרתי אליהם נאמר לי כי מי שביצע את העיסקה איתי הוא ספק חיצוני ורצוי שאתקשר אליו כדי לבדוק איתו את העניין כי מבחינתם אני התחייבתי לשנתיים.
לא הסכמתי כמובן כי אני לא צריך להתמודד עם ספקים חיצוניים ומי שאי משלם לו זה013 ברק ואף פעם לא התחייבתי למשהו לשנתיים ובמיוחד לא לאינטרנט שיש כל הזמן מבצעים ותחרויות בין החברות השונות.
הספק החיצוני אומר כי אני התחייבתי אבל אין לו הוכחות.
אני לא התחייבתי לא לחצי שנה ולא לשנה ובטוח שלא לשנתיים.
בזבוז זמן וטלפונים סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• בעת הצטרפות למבצעי האינטרנט המהיר של חברת 013 ברק, נשלח לכל לקוח ובאופן מיידי תקנון מפורט, הכולל את פרטי המבצע המלאים.

• חברת 013 ברק לא מסתפקת באותו תקנון, האמור לעיל, אלא מעדכנת חודש בחודשו ובכל חודש את ציבור לקוחותיה בדבר מבצעיהם. זאת, באמצעות החשבונית החודשית.

• לעצם העניין, המבצע אליו מר מלול רשום, כולל שני מרכיבים:
o חודש ראשון לשירות ללא תשלום.
o החל מהחודש השני במחיר 39 ₪ (כולל מע"מ) לחודש

• אי לכך, אין כל בסיס לטענותיו של מר מלול.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה