פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גזילת כסף ע"י ברק 013 נושא התלונה:
מרקוס ברוך שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למרות שמר עודד אברהם, אחראי פניות לקוחות של ברק, סיכם איתי כי יזכה את חשבון כרטיס האשראי שלי בסכום של 138.48 ש"ח בעקבות תלונתי באתר שלכם ואף פרסם את תשובתו המנומסת אצלכם. עבר למעלה משבוע וחשבוני לא זוכה.
לפיכך ב-30/7/06 פניתי לנציגת שרות הלקוחות של ברק, זיסי, אשר הבטיחה שתחזור אלי עם תשובה.
לאחר מספר שעות, משבוששה זיסי לחזור אלי, התקשרתי שוב והפעם ענתה לי אסתי וקבעה זזוכיתי בחשבוני אצלם.
כיוון שלא זכור לי שפתחתי אצל ברק חשבון חסכון שאינו נושא ריבית, אני מתכוון לתבוע את ברק בבית דין לתביעות קטנות תוך זימונם של כל הנציגים אתם דיברתי לעדות.
עלבון, עגמת נפש, בזבוז זמן. סוג הנזק :
החזרה מיידית של כספי שנגזל. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• בתגובה לפנייתכם בנושא, אשר הגיעה לחברתנו בתאריך 02.08.06, אבקש להבהיר, כי חשבונו האישי של מר ברוך מרקוס (באמצעות כרטיס האשראי השייך לו) זוכה ע"י חברת 013 ברק בתאריך 31.07.06.
• יובהר ויודגש, שזיכוי זה הועבר בידיעת הלקוח, עוד בטרם פנייתו זו ובנוסף להטבת גלישה ללא תשלום, אותה קיבל ולצערי בחר שלא לציינה במכתבו אליכם.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה