פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב שהצטבר לא באשמתי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש פברואר 2006 הסתיים לי המבצע באינטרנט דרך חברת הוט. והחל מבצע חדש שבו לקוחות האינטרנט של הוט צריכים לשלם על המודם לחברת הוט ולשלם לספק האינטרנט בנפרד. כמדומני בתחילת חודש אפריל התקשרתי כדי לערוך השוואת מחירים בין ספקי האינטרנט השונים. לברק 013 היתה הצעה שלא ממש רציתי אותה, 39 ש"ח לכל חודש, לאחר מכן הם הציעו לי 33 ש"ח לחודש. בשיחה השניה שלי איתם (נציגה ממחלקת המכירות התקשרה) הוצעה לי עסקה ממש מיוחד, 29 ש"ח לחודש בהתחייבות לשנה לחברה. מאוד רציתי את המבצע הזה היות ושאר החברות הציעו לי מחירים יותר גבוהים. במהלך השיחה הסכמתי לעסקה, נציגת מחלקת הפניות שאלה אותי אם אפשר לחייב אותי בכרטיס האשראי שיש להם, הודעתי לה כי כרטיס זה אינו ברשותי כבר קרוב לשלוש שנים, ואין לי כרטיסי אשראי אחרים, הודעתי לה כי ברצוני לשלם דרך הוראת קבע. נקבע כי הנציגה תשלח לי טפסים להחתמת הוקראת קבע, לפקס שמספרו : 08-6199313 (זה מספר הטלפון של אחי בביתו) עד היום לא נשלח למספר זה שום טופס להוראת קבע. כשהתברר לאחר מכן כי לא נשלחו הטפסים, הנחתי לעסקה ומאז לא פניתי לברק 013. חשוב לי לומר כי בנתיים לא התחברתי לאף חברת תקשורת אחרת, ורק לפני כשבועיים התחברתי לאיטרנט דרך חברת קווי זהב, 012, שהחיבור היה על הצעד הטוב ביותר, ונציג הכירות מילא את תפקידו כראוי.
לקראת סוף חודש יוני קיבלתי מכתב מ013 שאני צריכה לשלם חוב שהצטבר בסך של 77 ש"ח. הזדעקתי כמובן והתקשרתי לנציגת השרות, בשיחה הראשונה היא לא הבינה את בעייתי היא אמרה שהיא תבדוק את המדובר ותחזור אליי למחרת, עד היום נציגת השירות בשם קרן/יעל לא חזרה אליי. לאחר שבוע בדיוק, ביום שישי כמדומני ב-07/07/06 התקשרתי שוב למוקד השירות של 013, הסברתי לנציגה כי אני לא מחוברת אליהם, אין לי שם משתמש ולא סיסמא, אף פעם לא קיבלתי שום פנייה מהם בזו הלשון: הינך לקוחה של חברת ברק 013. הסברתי לה כי בגלל שאני לא השתמשתי (כי לא ידעתי שאני לקוחה שלהם) באינטרנט, ואין להם שום אמצעי תשלום, ובנוסף לא חתמתי על שום מסמך שטוען כי אני מתחברת לברק 013 אין להם את הזכות לחייב אותי. נציגת השירות הציעה לי הצעה, אשאר באותו מבצע של 29 ש"ח, ואקבל שלושה חודשים חינם לשימוש באינטרנט, אבל אצטרך לשלם את החוב. הודעתי לה כי אין לי מה לשלם וזו טעות שלהם ואני לא רוצה להיות מחוברת אליהם בכלל (להזכיר אני לא מחוברת אליהם כלל כי אין לי שם משתמש וסיסמא).נציגת השירות טענה כי היות ואני רוצה להתנתק, אני קודם צריכה לשלם את החוב. לאחר שיחה ארוכה (על חשבוני) התעצבנתי על נציגת השרות וביקשתי שאחראית שלה תחזור אלי במיידי. נציגת השירות מסרה לי כי אחראית המשמרת תחזור אליי כאשר היא תשצע את שיחת המכירות שהתנהלה איתי ועם נציגת המכירות. היות וזה היה יום שישי אחראית המשמרת חזרה אליי בתחילת השבוע לאחר מכן. היא טענה כי היות ואני הסכמתי טלפונית לעסקה, ו013 עובדים דרך עסקאות טלפוניות, הרי אני התחייבתי למבצע. הסברתי לה בקול מורם כי על חברת התקשורת ליידע את הלקוח או המעוניין כי ברגע שהוא מסכים לתנאי המבצע, הוא הופך ממעוניין ללקוח, אף אחד לא מסר לי בשיחה ההיא שאני לקוחה שלהם. בנוסף הסברתי לה כי זה כמו ללכת לחנות בגדים, לקנות חולצה, לא לשלם עליה, ובכלל לא לקחת אותה לבייתי ולהכריז זוהי חולצתי. אחראית המשמרת טענה כי היא לא יכולה לבטל את החוב כי הסכמתי להצטרף בשיחה המדוברת ההיא. שוב כשראיתי כי השיחה אינה זורמת לאף מקום, התעקשתי להסביר כי למה אף אחד לא טרח לברר למה לא קיבלתי עד היום שם משתמש וסיסמא, איך יכול להיות שעד היום שלושה חודשים לא התחייבותי כביכול אין שום אמצעי תשלום, או שום התחייבות בכתב או חתימה על מסמך כלשהו, המראה בעצם שאני מתחייבת לעסקה. איך יכול להיות שעד שהתקשרתי אף אחד לא טרח לברר כיצד אני משלמת כשאין לי שום אמצעי תשלום פעיל אצלם. אחראית התקשורת לא ידעה לתת לי תשובות מספקות על שאלותיי, והיא חזרה על המנטרה כי אם ברצוני להתנתק אני צריכה לשלם את החוב ומיד. ביקשתי ממנה שמנהל השירות, האחראי עליה יחזור אליי, והודעתי לה כי אני פונה לנציג פניות הציבור שלהם, לכן אני צריכה את הכתובת, כמו כן אני לא אשקוט עד שזה יתפרסם בכלי תקשורת, ויגיע עד תביעה משפטית. מנהל השירות צריך לחזור עד 48 מרגע קבלת השיחה, טענה אחראית המשמרת, השירות הגרוע שלהם המשיך כאשר מנהלת השירות חזרה אליי שבוע מתאריך השיחה ההיא עם אחראיחת המשמרת ב-19/07/06 בין השעות 13-14:00. מנהלת השירות חזרה על אותם הטענות שהסבירה לי אחראית המשמרת, והוסיפה לקראת סיום השיחה בזו לשון: חבל שנצטרך להגיע לתביעה משפטית אם לא תשלמי את החוב. כ"כ התעצבנתי שאמרתי לה כי הלוואי וזה יגיע לתביעה משפטית, ונראה אותם מסבירים לשופט, איך הם מחייבים אנשים על שום שירות שלא ניתן. וניתקתי את הטלפון בכעס. אתמול בחזרתי מהעבודה שלי בשעות הערב, השותפה שלי מסרה לי מכתב שתאריכו ה-26/07/06, שהוא בעצם התראה לפני טיפול משפטי, שאני צריכה לשלם חוב "בגין שירותים שנתנו ע"י חברת 013 ברק בסך של 94.10 ש"ח (זה עלה).....באם ולא יוסדר החוב ויעודכן אמצעי תשלום תקין תוך 14 ימים ממועד משלוח מכתב זה, יועבר החוב לטיפול משפטי ויגרור הוצאות נוספות.....ט.ל.ח לחובכם יתווספו ריבית והצמדה והוצאות גביה.....בכבוד רב, מחלקת אשראי וגביה, אגף התפעול".
אני לא מתכוונת לשלם את החוב, עצם התשלום יהווה אסמכתא כי אני לקוחהכ של החברה האומללה והגרועה הזו, ואני לא מסכימה, בנוסף לפניה הזו אני מתכוונת לשלוח מכתב לנציג פניות הציבור של חברת ברק, ולהמשיך עם העניין עד שיגיע לבית המשפט, או שיעצור בכך שחברת ברק 013 תשלח לי מכתב התנצלות על כך שבמשך חודש פלוס אני זו שמתקשרת על חשבון טלפון הסלולארי שלי כדי לפתור את הבעיה שנוצרה, התנצלות על עוגמת הנפש שנעשתה לי, ביטול החוב, והתנצלות על היחס המשפיל והפוגע שקיבלתי עד היום מחברת ברק 013.
כספי סוג הנזק :
תביעה משפטית או ביטול החוב ויחסיי עם ברק 013 פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב תגובה:
• כפי שנאמר לגב' ליב בשיחתי עימה, היות והסכימה לחיבורה לשירות, הובן ע"י נציגת חברת 013 ברק, כי הצטרפה לשירות. על כן, בסיסה של השתלשלות האירועים הינו באי הבנה.
• לעומת זאת, הוחלט לבטל את חיוביה של הלקוחה בחברתנו.
• השירות עצמו בוטל לבקשת גב' ליב.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה